fjarle Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Tidvis treffsikkert, tidvis skivebom. Vi oppsummererer. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Cudos til LG, som har dratt seg opp av søla og laget noen gode telefoner til en biligere penge LG sliter litt med kjøleskap stemple sitt når det gjelder telefoner... men de kommer seg har selv vurdert en LG optimus one 1 Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Mine spådommer for 2011: - Minst to LTE telefoner blir sluppet på det norske markedet - Android Market går forbi App Store i antall apps - HP kommer med minst en telefon og minst en tablet på det norske markedet - Android tablets tar av (minst 30 millioner salg) - Vi vil se minst tre MeeGo telefoner - Første telefon med HD skjerm (720p) blir sluppet og det blir med Android - Minst to telefoner kommer med full HD videoopptak (1080p) 1 Lenke til kommentar
desire_Z Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 I så fall blir det et knakande flott år Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Vi regnet med at det ville dukke opp flere nye Linux-baserte plattformer. Er Bada gløymt, eller er det rekna som ei 2009-greie (annonsert november 2009 i følgje Wikipedia)? Sjølv om det vart annonsert i 2009 var det jo veldig lite me fekk oppleve av det før Wave kom. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Vi har ikke glemt Bada - men lanseringen skjedde på tampen av 2009, dermed ville vi ikke være spesielt klarsynte om vi forutså at det ville dukke opp i 2010 Bada hører med når vi skal oppsummere alle tingene vi ikke har forsøkt å spå om. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) - Første telefon med HD skjerm (720p) blir sluppet og det blir med Android Det er viktig med høyere oppløsning enn hva øyet kan oppfatte. Selv venter jeg i spenning på den første 1080p mobilen for maksimal ubrukelighet, gjerne skviset inn på en 4-5" skjerm. Jeg spår forøvrig at suksessen til ipad-oppfølgeren vil en gang for alle stemple nåværende android padder som nisjeprosjekter for spesielt interesserte, i stedet for å bare antyde det som det dagens modell gjør. Endret 31. desember 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det er viktig med høyere oppløsning enn hva øyet kan oppfatte. Selv venter jeg i spenning på den første 1080p mobilen for maksimal ubrukelighet, gjerne skviset inn på en 4-5" skjerm. Hva mener du egentlig? iPhone 4 har allerede høyere oppløsning enn hva de fleste klarer å oppfatte. Du mener altså at dette er ubrukelig? Interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg