Sacho_chan Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Hei Jeg vil gå ned i vekt, men liker ikke havregrøt. Jeg ser dem bruker havregrøt i alle slankeoppskrifter og mat planer for å gå ned i vekt/forbrenne mer. Noen som har forslag til noe jeg kan erstatte havregråten med? Endret 30. desember 2010 av Sacho_chan Lenke til kommentar
jajajajajajajajajajajaja Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hei Jeg vil gå ned i vekt, men liker ikke havregrøt. Jeg ser dem bruker havregrøt i alle slankeoppskrifter og mat planer for å gå ned i vekt/forbrenne mer. Noen som har forslag til noe jeg kan erstatte havregråten med? Hei! Anbefaler deg å ikke tenke så mye på hva folk skriver av slankeoppskrifter. Det å følge en diett er umotiverende i lengden, og skjeldent effektivt! Fokuser på å drikke mye vann for å opprettholde metthetsfølelsen. Spis mat med lav glykemisk indeks, Og ikke vent for lenge mellom vært måltid. Hold deg også i aktivitet! Dvs ikke sitt foran PC/data dagen lang. Gå deg en tur! Ta en joggetur på 30-60 min før du legger deg. Kombinasjonen mellom mye vann, og økt daglig aktivitet er ikke bare forbrennende i seg selv, men det øker også forbrenningen i sin helhet, selv ved hvilepuls. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Kombinasjonen mellom mye vann, og økt daglig aktivitet er ikke bare forbrennende i seg selv, men det øker også forbrenningen i sin helhet, selv ved hvilepuls. Å drikke vann forbrenner ikke kalorier. Dvs, det gjør det, men det er minimalt, forbrenner nok like mye på å løfte glasset som å varme opp vannet du drikker. Endret 31. desember 2010 av Sink Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 jeg har ganske stor forbrenning fra før, derfor jeg ikke klarer å gå opp i vekt, men vil fremdeles ned noen kg. jeg går en tur på ca 2 timer 2-3 ganger i uker + mye gåing ellers Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Da må du generelt bare spise mindre. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hei Jeg vil gå ned i vekt, men liker ikke havregrøt. Jeg ser dem bruker havregrøt i alle slankeoppskrifter og mat planer for å gå ned i vekt/forbrenne mer. Noen som har forslag til noe jeg kan erstatte havregråten med? Hei! Anbefaler deg å ikke tenke så mye på hva folk skriver av slankeoppskrifter. Det å følge en diett er umotiverende i lengden, og skjeldent effektivt! Fokuser på å drikke mye vann for å opprettholde metthetsfølelsen. Spis mat med lav glykemisk indeks, Og ikke vent for lenge mellom vært måltid. Hold deg også i aktivitet! Dvs ikke sitt foran PC/data dagen lang. Gå deg en tur! Ta en joggetur på 30-60 min før du legger deg. Kombinasjonen mellom mye vann, og økt daglig aktivitet er ikke bare forbrennende i seg selv, men det øker også forbrenningen i sin helhet, selv ved hvilepuls. Den måten funket som bare pokkern for en kompis av meg... Han ble drittynn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå