Gå til innhold

Vil gå ned i vekt, liker ikke havregrøt, forslag til erstatting?


Sacho_chan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg vil gå ned i vekt, men liker ikke havregrøt. Jeg ser dem bruker havregrøt i alle slankeoppskrifter og mat planer for å gå ned i vekt/forbrenne mer.

 

Noen som har forslag til noe jeg kan erstatte havregråten med?

 

Hei!

 

Anbefaler deg å ikke tenke så mye på hva folk skriver av slankeoppskrifter. Det å følge en diett er umotiverende i lengden, og skjeldent effektivt!

 

Fokuser på å drikke mye vann for å opprettholde metthetsfølelsen. Spis mat med lav glykemisk indeks, Og ikke vent for lenge mellom vært måltid.

 

Hold deg også i aktivitet! Dvs ikke sitt foran PC/data dagen lang. Gå deg en tur! Ta en joggetur på 30-60 min før du legger deg.

 

Kombinasjonen mellom mye vann, og økt daglig aktivitet er ikke bare forbrennende i seg selv, men det øker også forbrenningen i sin helhet, selv ved hvilepuls.

 

:)

Lenke til kommentar

Kombinasjonen mellom mye vann, og økt daglig aktivitet er ikke bare forbrennende i seg selv, men det øker også forbrenningen i sin helhet, selv ved hvilepuls.

 

Å drikke vann forbrenner ikke kalorier. Dvs, det gjør det, men det er minimalt, forbrenner nok like mye på å løfte glasset som å varme opp vannet du drikker.

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg vil gå ned i vekt, men liker ikke havregrøt. Jeg ser dem bruker havregrøt i alle slankeoppskrifter og mat planer for å gå ned i vekt/forbrenne mer.

 

Noen som har forslag til noe jeg kan erstatte havregråten med?

 

Hei!

 

Anbefaler deg å ikke tenke så mye på hva folk skriver av slankeoppskrifter. Det å følge en diett er umotiverende i lengden, og skjeldent effektivt!

 

Fokuser på å drikke mye vann for å opprettholde metthetsfølelsen. Spis mat med lav glykemisk indeks, Og ikke vent for lenge mellom vært måltid.

 

Hold deg også i aktivitet! Dvs ikke sitt foran PC/data dagen lang. Gå deg en tur! Ta en joggetur på 30-60 min før du legger deg.

 

Kombinasjonen mellom mye vann, og økt daglig aktivitet er ikke bare forbrennende i seg selv, men det øker også forbrenningen i sin helhet, selv ved hvilepuls.

 

:)

Den måten funket som bare pokkern for en kompis av meg... Han ble drittynn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...