xain Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 hei, jeg kjøpte ps3 igår og har ikke peiling på den. idag lastet jeg ned noen gratis spill å jeg fante de inn på GAME/SPILL. men så kjøpt jeg 2 spill fra maskinen da, altså kjøpt dem inn på ps3, men jeg finner dem ikke, vet ikke hvor det har blitt av de 2 spillene jeg kjøpte. når jeg går inn på ''spill datatjenesten'' så ser jeg de spillene jeg har kjøpt men kan ikke spille der i fra, der står det bare slett og info. så når jeg skal spill da ser jeg bare de gratis spillene å finner ikke de spillene jeg har kjøpt, hvor finner jeg de? og det kan ikke være sant at jeg får dem på posten vis noen trur det, fordi jeg har ikke oppgitt adressen min da jeg kjøpte de 2 spillene. takk for hjelp Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Har du kjøpt de fra PSN Store? Viss du har gjort de må du trykke på view downloads så laster du de ned de du har kjøpt. Etter nedlastning er ferdig så går du til spillmenyen din og innstallerer dem , simple as that! Endret 2. januar 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
xain Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 hehe, skulle ønske det hva det ja. men nei det funker ikke, har gjort det du sir nå, men funker ikke læll :-/ trur de har svindla meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå