Jakoozie Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Kvalitet går ikke ut på dato. Les mer Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Spillene er så geniale. Et av mine største spillopplevelser jeg hadde i mine yngre dager på PS2en Importerte min Sly Collection for 285kr , fikk den ca 1 1/2 måned før norske releasedagen! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Haha! Husker jeg sto timesvis i en spill sjappe og spilte igjennom flere nivåer "back in the days". Edit: på ps2 spillet altså. Endret 30. desember 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Av en eller annen grunn spilte jeg aldri Sly på PS2, men det tar jeg igjen nå med renter. For tiden sitter jeg fast hos Mug Shot (finner ikke flere brett...) og fikk Ratchet & Clank: Tools of destruction nylig, men jeg kommer garantert til å vende tlibake til Sly og gjengen. Ratchet er og blir favoritten min, men Sly er på en solid andreplass. Jak og Daxter? Hvem er det? Btw vi har ikke begrenset liv i Sly 1. Eller jo, vi har det for så vidt, men om vi får Game Over starter vi bare på starten av brettet vi holder på med i stedet for på forrige checkpoint. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 En ting jeg lurte på var om dette blir Norsk selv om jeg kjøper det via amazon.com. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Tvilsomt. Det vanlige er at spill blir lokalisert. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Ja. Du må nok ha skandinavisk versjon hvis du skal ha norsk tale/tekst. Det gjelder for alle spill jeg har testet så langt til PS3. Handler for det meste fra play.com/England og da blir alt kun engelsk, men har kjøpt noen få fra Gamestop og CDON og da fått norsk tekst/tale. Så lurte jeg på hvordan 2-playerdelen på disse spillene fungerer. Er det noe av det samme som lego-spillene eller? At man kan samarbeide seg gjennom alle spillene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Dette skal skaffes, husker jeg elsket det første Sly-spillet! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Dette må skaffes! Fikk aldri spilt 1'eren, men det andre og tredje spillet er noe av det beste jeg har spilt Noen som kan forklare move-støtten nærmere? Er det skikkelige greier, eller er det bare gimmick? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Move-støtten er bare til uavhengige minispill, ikke en del av de vanlige spillene.På samme måte som f.eks Heavy Rain er det bare slengt på i ettertid for å selge litt mer uten å tenke på om det funker eller ikke. Endret 3. januar 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ingen som vet svaret på spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Nei, det er ikke slik som i lego-spillene. Det er egne moduser hvor man for eksempel kan være politi og røver (Carmelita mot Sly). De er egentlig ganske underholdende Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har aldri spillt spillene på PS2, så dette skal jeg ha. Men tror jeg drøyer litt med kjøp til play.com senker prisen til £17.99. Lenke til kommentar
Artemia Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Smart av Sony at de tok vekk støtten for PS2 spill. Kan jo bare selge gammelt om igjen for nye priser. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Smart av Sony at de tok vekk støtten for PS2 spill. Kan jo bare selge gammelt om igjen for nye priser. Absolutt. Men folk som eier spillene er vel ikke interesserte i å kjøpe spillet på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg