Gå til innhold

Skal kjøpe ny telefon for mindre enn 3000 kroner

Runcie

Anbefalte innlegg

... og i den sammenheng ønsker jeg tips og innspill!

Det som er svært viktig for meg er:

- Batterilevetid

- Musikkspiller av god kvalitet

- God å skrive sms på med "pølsefingre"

- Skal være snerten og fin, gjerne litt femi i sitt design

- Rask, brukervennlig og ikke full av irriterende "ting" (irriterende "ting" er i denne sammenhengen hva som helst som blir irriterende over tid. På min nåværende w595 er f.eks. mangelen på jack irriterende, og at den er treg...)

Andre ønsker:

- Dippedutt. Jeg ønsker en telefon jeg kan more meg med. Jeg har ikke kastet meg selv på denne smarte telefonbølgen, men har lyst på smarttelefon for å ha et morsomt leketøy.

- Video/film/skjerm/kamera. Jeg kunne godt tenke meg å se film i overkommelig kvalitet på telefonen. Det er også ønskelig at telefonen tar brukbare bilder, dog skal jeg ikke bruke bildene til annet enn mms tror jeg. Men min w595 er nesten ubrukelig til dette, da den ikke kan brukes innendørs, eller i vinterhalvåret når solen ikke skinner hele dagen.

I mitt eget hode har jeg to konkrete forslag til telefon:

1- LG Optimus One. Ser alle skryter. Den er billig.

2- Samsung Wave. Ser at når den ble testet var batterilevetiden meeeeeget god. Hvordan er levetiden ift. LG sin? Skjermen og musikkspilleren, samt kameraet ser da ut til å være hakket bedre enn i OptimusEn. Hadde vært morsomt å hatt bada. "Alle" har liksom Android da. Jeg trenger ikke en million apps... Men er denne telefonen gammel og utdatert nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LG P500 Optimus One ja - sannsynligvis et godt valg!

Samsung Wave - fått mye god kritikk, super skjerm! Ikke like mye duppeditt pga Bada OS men blir litt opp til deg hvor viktig dette egentlig er. Telefonen er på ingen måte en utdatert sinke.

HTC Gratia - verdt å sjekke ut :)

Lenke til kommentar

LG P500 Optimus One ja - sannsynligvis et godt valg!

Samsung Wave - fått mye god kritikk, super skjerm! Ikke like mye duppeditt pga Bada OS men blir litt opp til deg hvor viktig dette egentlig er. Telefonen er på ingen måte en utdatert sinke.

HTC Gratia - verdt å sjekke ut :)

Hmmm. Gratia? Har ikke sett noen tester av denne. Noen som vet? Jeg liker terningkast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...