kilosharr Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Mener å huske her i høst at jeg fikk en mail på der man kunne leie filmer via PS3...noen som kan si meg om jeg tar feil..? Om det var en base eller hva det kommer jeg ikke på.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Netflix men ser ut som om maskinen må være kjøpt i enten USA eller Canada for at det skal virke. Endret 30. desember 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Tjenesten finnes den. MUBI Men vi her i norge har veldig begrenset tilgang. Er stort sett "smale" filmer som er tilgjengelig, men noen av de er verd og få med seg. Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Tjenesten finnes den. MUBI Men vi her i norge har veldig begrenset tilgang. Er stort sett "smale" filmer som er tilgjengelig, men noen av de er verd og få med seg. Så man må da bare reigistre seg på www.mubi.com, logge seg inn via PS3 og ta det derifra..? Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Så man må da bare reigistre seg på www.mubi.com, logge seg inn via PS3 og ta det derifra..? Du laster ned et program fra PSN Store, og det ordner alt for deg. Men som sagt, dette er definitivt en tjeneste for "filmsnobber". Liker du smale, internasjonale kunstfilmer er du i himmelen, er du interessert i mer "mainstream" saker er det relativt verdiløs. Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Så man må da bare reigistre seg på www.mubi.com, logge seg inn via PS3 og ta det derifra..? Du laster ned et program fra PSN Store, og det ordner alt for deg. Men som sagt, dette er definitivt en tjeneste for "filmsnobber". Liker du smale, internasjonale kunstfilmer er du i himmelen, er du interessert i mer "mainstream" saker er det relativt verdiløs. Ok, da blir det ikke noe av, takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå