Gå til innhold

Hva synes dere om ninja muligheter på dungeon rolls?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil si at med alle guildfordelene blizzard nå har introdusert, så burde alle komme seg med i et godt guild. Finnes det ikke på din server vil jeg si at en servertransfer er absolutt er verdt pengene.

Et godt guild med gode venner har alt å si i et mmo som wow.

OT: Er du i et godt guild, slipper du pugs, som igjen lar deg slippe ninjaer.

Lenke til kommentar

Det forandrer ikke det faktum at noen DPS klasser trenger spirit.

LOL :thumbup:

om du bruker hodet før tastaturet, så skjønner du sikkert hva han mener.

shadow priest, elemental shaman og balance druid har alle et talent hver som konverterer spirit til hitrate med en 100% ratio. nå skjønner du sikkert poenget med det - de tre klassene der kan dermed, ved å farme utstyr med spirit, gli rett inn i en healer rolle, om raid eller gruppe av en eller annen grunn skulle kreve det. akkurat slik som en healer kan gli rett inn i en dps rolle i mostsatt situasjon.

konklusjonen min fra dette, er at disse tre dps speccs burde gå for spirit, men siden de praktisk sett faktisk har et mainspecc, velge å være fleskibel slik at alle vinner på det.

men for all del.

en annen side av saken er at enkelte folk kommer inn pistrende i en cross server pug og forlanger loot regler. jeg passer mitt eget spill, og er opptatt med min egen gruppe og prosjekt osv. det er lurt å ha gear for offspecc - men det er også gøy! raider du som tank for eksempel, i 25 mans, så blir det tungt å skaffe gear med mindre du har veldig god tid.

hvor kan du finne gear til å prøve de andre speccs? jo, i heroic.

...men det går jo ikke, for der møter du en tulling lagd av bann-ord som insisterer på at du skal følge regler som alle har en mening om, men altså nå, hans. nei takk. kan nevne flere eksempler på hvor mye dobbeltmoral folk har når det kommer til loot - loot rules når de trenger noe, simpel "need" rolling når de ikke har noe spesielt for mainspecc i denne instancen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...