Gå til innhold

Hva synes dere om ninja muligheter på dungeon rolls?


Anbefalte innlegg

Det er greit å rolle på need om det er oppgradering og ingen andre trenger, men ninja synes jeg er pisseting Blizzard driver med. Det kan ta lang tid for tingen å droppe igjen, og man kan risikere flere ninjaer.

 

Det eneste man kan stole nesten for sikkert på er guild runs, men så er dette vanskelig å få til.

 

Noen andre raider vel som bare det og driter i dungeons.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Ninja er en pisseting Blizzard driver med"?

 

Jeg kan se frustrasjonen at noen roller need på et item for å disenchante det eller vendore når det er noe du trenger, men det er grenser på hvor mye de kan være barnehagetante i instancer også. Det er selvfølgelig enklere å stjele ting i cross-realm pugs hvor du mest sannsynlig aldri møter de andre spillerne igjen, men det er en av de negative sidene med nettopp dette systemet.

 

Det positive er jo at det nå går an å få dungeons uten å måtte bruke en time på å organisere det først. Sette seg i kø for å så fortsette med det man holder på med er et stort pluss som veier ut for at man kan møte uærlige folk synes nå jeg. Folk klarte da fint å ninja items før det ble sånn også, man vil alltid ha idioter i online spill, det er dessverre ikke Blizzard sin skyld.

Lenke til kommentar

Ja, er man tank så er det vel sikkert instant, healer ett par minutter, og dps 30-40 minutter.

 

Jeg kunne forøvrig som cloth rolle need på ting jeg ikke kan bruke, men det gjorde jeg ikke en eneste gang.

 

Det går ann å scripte slik at en item med +spirit har prio til healers først slik at dps ikke ninjaer osv, men det vil ikke Blizzard.

Lenke til kommentar

Nå er det sjelden spirit ødelegger for int uansett, da spirit gjerne konkurer mot Crit, Haste, Mastery osv på gear i Cata. Så for eksempel druids (Boomkins), de får faktisk Hit av spirit, noe som er relativt viktig, og dermed en prio for dem. Så å si at det ikke er prio, blir feil, og at du sier det du sier, tilsier at du ikke er kjent med det nye systemet.

Lenke til kommentar

var i DM HC med en guildmate han var mage. staffen fra 3rd bossen droppa vi hadde druid som en tank. Priest healer og min guildmate mage rolla need for den men så kunne også druiden som vi hadde som tank rolle need for staffen også. Druiden vant rollen og jeg skrev på party chatten om ''reroll and give it to the mage or priest'' og skrev druiden bare ''im so sorry'' og leava gruppa.lol gjett om priesten og magen var så forbanna på han. Ninja jaja

Lenke til kommentar

var i DM HC med en guildmate han var mage. staffen fra 3rd bossen droppa vi hadde druid som en tank. Priest healer og min guildmate mage rolla need for den men så kunne også druiden som vi hadde som tank rolle need for staffen også. Druiden vant rollen og jeg skrev på party chatten om ''reroll and give it to the mage or priest'' og skrev druiden bare ''im so sorry'' og leava gruppa.lol gjett om priesten og magen var så forbanna på han. Ninja jaja

 

Sett slikt før, det beste kommentar fra en tank når han gjorde akkurat dette:

 

"welcome to dual spec" :p

 

men... å rolle DPS gear som tank under levling er forståelig, man levler liksom ikke med tank spec og GEAR.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...