abene Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Roboform gjør det enkelt å logge inn på flere nettsider med ett klikk. Les mer Lenke til kommentar
punar Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 "Programmet finnes også i gratisversjon, men denne er begrenset til ti innlogginger." Hva menes med dette? Linken peker til en side med alt for mange produkter uten prisopplysning. Kan programmet brukes ti ganger, eller på ti maskiner? Er det noen som vet om dette er verdt å se på for meg, som bruker Firefox, og ikke vil betale? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg anbefaler 1Password. Man betaler kun én gang, og finnes både i Windows, Mac og iOS-utgaver. I tillegg er nettsidene mange ganger mer oversiktlige og fristende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg bruker LastPass. Kombinert med Xmarks får jeg synkronisert passord og bokmerker på forskjellige pc'er og nettlesere. Det koster kun om du også vil synkronisere med android eller iPhone. Lenke til kommentar
Sneakydecoy Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Brukte Roboform før. Fikk diverse småproblemer hele tiden. Bruker nå LastPass som er mye bedre (og gratis) Lenke til kommentar
punar Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Takk for tipset, skal ta en titt på LastPass isteden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå