Gå til innhold

Nytt headsett til iPhone og et til spill?

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Trenger hjelp til kjøp av et heasett til iPhone og et annet til PCen.

Det jeg trenger til iPhone er at det må være in-ear med god bass og lyd demping. Tenkte Klipsch Image S4 vil det funke eller kan jeg få like bra til en billigere penge?

Til PCen så hadde jeg tenkt et med surround lyd for og spille, vet ikke ka som er bra, så bare kom med inspill. Men helst hold prisen under 1000,- :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger hjelp til kjøp av et heasett til iPhone og et annet til PCen.

Det jeg trenger til iPhone er at det må være in-ear med god bass og lyd demping. Tenkte Klipsch Image S4 vil det funke eller kan jeg få like bra til en billigere penge?

Til PCen så hadde jeg tenkt et med surround lyd for og spille, vet ikke ka som er bra, så bare kom med inspill. Men helst hold prisen under 1000,- :)

Skal du ha et til iphone og et til spill eller et som dekker begge behov? Jeg bruker dette fra bose og syns dette er en syk pris til kvaliteten du får på disse proppene http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tilbehor-lyd-bilde/hodetelefoner/BOSEINEAR/bose-hodetelefoner Bruker dem ikke mye til spill, men til musikk er de helt rå. Da jeg kjøpte dem for ca 2 år siden betalte jeg 1500 kr for dem og syns jeg fikk god valuta for pengene da.

Lenke til kommentar

Ok. Vil du holde prisen på under 1000 kr totalt eller per? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340967&cks=ASS&assoc=20ACC316-0E63-43E2-9BBE-D2583A1CB52E Disse hadde jeg frem til forrige uke og var utrolig fornøyd med dem. Kjerringa klarte å tråkke på dem og dermed gikk det i stykker. Lurer på å kjøpe meg et nytt par. Den micen du ser på bildet bare dytter du opp i selve klokken når du ikke bruker den. Da kan du så og si ikke se den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...