Gå til innhold

tillatelse problemer på gamle filer

Anbefalte innlegg

hei

jeg har problemer med å få åpnet gamle filer fra et gammelt os som var instalert på den disken.

jeg kommer inn på dokument and settings så inn på mine bilder, men jeg får ikke vist opp noen av bildene.

Utennavn-1.jpg

Utennavefefefef.jpg

aefeafaef.jpg

har prøvd å endre tilatelser på kontoene men det hjelper ikke, eg får rett og slett ikke tilatelse å åpne bildene mine. det er vist en admin som ligger på det gamle oset som lå på disken. men det har jeg slettet. så kommer ikke på noe mer jeg kan gjøre. noen som har ider?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan sjekke her, dette lar deg bli eier av objektet via høyreklikk og det har funket OK for meg. http://www.blogsdna.com/2173/add-take-ownership-option-in-right-click-context-menu-of-windows-7.htm

Ser nå at det er problemer på en nettverksdisk, er du sikker på at du har fått tilstrekkelige rettigheter når du delte ut ressursen?

Endret av Professor Farnsworth
Lenke til kommentar

Du kan sjekke her, dette lar deg bli eier av objektet via høyreklikk og det har funket OK for meg. http://www.blogsdna.com/2173/add-take-ownership-option-in-right-click-context-menu-of-windows-7.htm

Ser nå at det er problemer på en nettverksdisk, er du sikker på at du har fått tilstrekkelige rettigheter når du delte ut ressursen?

den take ownership fungerte ikke på disse mappene, jeg kommer meg inn i mappene men filer som musikk, bilder kan ikke spilles av eller ses. jeg har egentlig ikke gjort noe serlig med disken. det lå et os på den, så fucket oset set å jeg instalerte et annet os på en annen disk, sånn at jeg kan gå inn å hente filene som jeg vil. men det går ikke som du ser

Lenke til kommentar

Nederste bilde viser at du går inn via en nettverksdeling. Er det fra samme PC at du kun akksesserer filene via nettverket eller ligger filene på en annen PC? Hva slags filsystem er det på disken?

jeg har det på samme disk, jeg prøvde å dele mappene på nettveket får å se om det var noe håp i det. disken har ntfs

Endret av bjarne963
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har samme problem, har prøvd alt innen å skifte eier skap osv ingenting nytter, klarer å opne mappene med det, men alle filene er umuligt å se bytte slette, eller gjøre noe som helst med =(, har vært glad i win 7 til nå men dette her er jo heilt på tur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...