Yavel Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Etter og ha lest litt rundt på forumet, så finner man ofte mange gullkorn. eller andre ganger så finner man en tråd med et hyggelig sosialt miljø, der man kan snakke med andre mennesker. Jeg ønsker derfor og lage en tråd er vi nominerer og kårer den tråden vi syns er: morsomt, hyggeligst eller best. da har vi kommet opp i: Elitesoldat Hva vil han Deppe tråden Den brystfagre 4chan Endret 31. desember 2010 av Yavel Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Eg vil gjerne nominere tråden om han som ville bli elitesoldat. Har ikkje linken at the moment, men Ajaco har den i signaturen 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Eg vil gjerne nominere tråden om han som ville bli elitesoldat. Har ikkje linken at the moment, men Ajaco har den i signaturen kjapt søk og jeg fant den elitesoldat! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det svelemoe sa + denne. Ble svett av å sitte å diskutere i den sistnevnte tråden der. Ett par stykk ignorert og en god latter gjennom mesteparten av tråden. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg nominerer Deppetråden - Et fristed for tunge tanker. Antar at den har reddet liv. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Jeg nominerer Den brystfagre tråden - Post dine beste puppebilder Mange bra bilder! Endret 30. desember 2010 av Christian_K 1 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 4chan tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=759731&pid=16698543&st=11760&&do=findComment&comment=16698543 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 4chan tråden har da ingenting her å gjøre, i og med at det har vært så mye krangling og bråk om hvordan tråden i det hele tatt skal fungere. 1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Man bør vel også tenke litt over hva man legger i årets tråd. 4chan-tråden er jo noen år gammel, uten at man kan si at det har skjedd noe nytt med den i 2010. Deppetråden er en grei nominasjon. Førsteposten er blitt et par hakk mer informativ enn før, mengden useriøs trolling i den har blitt merkbart bedre i 2010, og den holder på å bli innarbeidet som en kjent ressurs her på forumet. Jeg er spent på hvordan den vil utvikle seg utover i 2011. Men hvor er resten av året 2010? Av de nominerte trådene så er flertallet av trådene fra desember 2010. Er vi for dårlige til å ta vare på de gode trådene? Blir de for fort glemt? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 4chan tråden har da ingenting her å gjøre, i og med at det har vært så mye krangling og bråk om hvordan tråden i det hele tatt skal fungere. You got to remember the good times. Skjedde masse der det siste året som gjør den til årets tråd. Eller kanskje... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå