Mio Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hei! Har nettopp fått dette kortet og sliter litt med Tv ut her. Når jeg velger skillebladet "Displays" så står det et rødt kryss over Tv. Jeg har S-vhs kabelen koblet til akkurat som på mitt gamle ge force kort. Noen som kan gi meg noen råd om hva som er feil her? har lest litt om dette,men ikke kommet frem til noe enda. ellers rocket dette kortet big time ! Lenke til kommentar
Mio Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Hei igjen! Jeg fikk det til kunne ikke ha den gule video kabelen og s-vhs kabelen i tv'n samtidig. Men jeg har et annet problem.når jeg skal se filmer fra pc'n ,så kommer det ikke noe bilde i media playeren( helt svart) Er det noen Radeon guruer som kan hjelpe meg med det her? Dette er mitt første ATI kort, og jeg synes dette kortet overgår det meste av forventningene hittil.Kortet er jo nesten dobbelt så lite som et nvidia kort Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 http://www.rage3d.com/ test å se om du får noe svar på å lese på forum eller skrive et innlegg, men sida er en fin ATI side for news å nye drivere og av til drivere ikke laget av ATI. :wink: Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Sett tven som hovedskjerm. Det funket for meg. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Ta en titt på "overlay settings". Husker ikke helt hva du skal gjøre der, med det er ihvertfall løsningen. :wink: - gordito Edit: Se her og her. Hvis ikke de løser problemet, finnes det mange slike poster Søkefunksjonen funker utrolig nok ganske bra til korte søkeord som "Tv-ut" :wink: Lenke til kommentar
Mio Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Ta en titt på "overlay settings". Husker ikke helt hva du skal gjøre der, med det er ihvertfall løsningen. :wink: - gordito ahh...tnx Fant en sånn theatre settings her som løste problemet. Er litt uvandt å gå fra nvidia til ATI, men må si jeg liker ATI sitt opplegg bedre her når man begynner å bli kjent med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå