Konnis Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Tenker å kjøpe PC fra Komplett og har basert meg på Crazy Christmas Gamer-modellen. Specsa er slik: Cooler Master Centurion 5 II Midi Tower Corsair TX 650W PSU Intel Core™ i5 Quad Processor i5-760 ASUS P7H55-M PRO, Socket-1156 Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9 ZOTAC GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA H.A.W.X.2 (Voucher) nVIDIA's STARCRAFT II (Voucher) Sony Optiarc DVD±RW burner AD-5260S Seagate Barracuda® 7200.12 1TB BenQ 21,5" LED G2222HDL MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic MS COA Label Windows Home Premium 7 MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 NO 64bit Garanti 3 år - Sende inn Dette kommer på ca. 8500kr. Det eneste jeg er skeptisk til, er: - Hovedkortet. Jeg har ikke mulighet for å velge et annet hovedkort, så jeg håper dette er greit? Har ikke planer om vannkjøling eller SLi, det eneste jeg kunne tenke meg er å utvide til 8GB minne etter hvert. - Harddisk. Kommer til å kjøre én harddisk til alt; OS, programmer og filer, og kanskje etter hvert kjøpe en ekstra harddisk til mer lagring. Er denne harddisken stabil, stillegående, kjølig og rask? Trenger raske svar, jeg kommer til å bestille før 31.12! Lenke til kommentar
phlake Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Bytt ut harddisken med Samsung Spinpoint F3. Ellers anbefaler jeg: DETTE hovedkortet som koster 200kr mer, men gir deg sata 6Gb/s, usb 3.0 og gir deg fullt utbytte av rammen du har valgt (PC-12800@1600mhz). Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Skulle gjerne gjort det, men har ikke mulighet for det i Komplett sin konfigurering av denne PC-modellen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå