captaincaps Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 snakket med en dansk nettbutikk som sa at grensen på å måtte betale mva og toll på varer fra utlandske nettbutikker skal økes fra 200 til 400 kr etter nyttår. noen som vet om dette stemmer? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Har nok mine tvil på dette! Lenke til kommentar
captaincaps Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Har nok mine tvil på dette! kan jo sitere nettbutikken; "Efter nytår er der kun told på varerkøb over 400 kr. Hvis du bestiller over 400 kr. kan vi opdele pakken i 2" men vet ikke hvor de har det fra :/ Lenke til kommentar
Zash Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Kan ta en helt sinnsyk sjangse her å si at det kanskje gjelder danske regler?? Lenke til kommentar
captaincaps Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Kan ta en helt sinnsyk sjangse her å si at det kanskje gjelder danske regler?? hehe, mulig det.. men skrev tydelig i mailen at jeg ville kjøpe til norge. men får vente å se om det stemmmer eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå