Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket og kåt - vet ikke hvordan jeg skal gå fram

Anbefalte innlegg

Heihei

Er så ufattelig forelsket og skal ikke legge skjul på veldig kåt på en fyr jeg kjenner og tenker på han og det hele tiden.. Vi er venner og snakker en del sammen og han er singel (ble det nylig, og det var etter dette han begynte å ta initiativ), og jeg er singel. For en liten stund tilbake fortalte han at han likte meg veldig godt en kveld jeg var hjemme hos han, men på den tiden hadde han kjæreste så det ble aldri noe mer enn litt små-klemming og kosing om dere forstår.

Jeg har egentlig veldig lyst til å si rett ut hvordan jeg føler det, men samtidig tror jeg det vil bli litt teit for vi har ikke vært SÅ mye sammen at jeg føler det blir riktig av meg å si det, men samtidig har jeg skikkelig følelser for han og føler at det riktige er å fortelle han det. Han kontakter meg og jeg kontakter han så det er jo tydelig at han ikke er zero intressert når han gjerne tar initiativ. (Som jeg nevte over startet dette etter bruddet med kjæresten. Da de fortsatt var sammen var han ikke særlig aktiv på "kontakte" fronten og han fortalte meg at det var en samvittighetsgreie han hadde ovenfor kjæresten noe jeg forsto godt og respekterte, bare så det er klart. Men nå tar han gjerne kontakt og vi er gode venner)

Trenger sårt råd. Aner ikke hvordan jeg skal tre fram uten at jeg skal bli for direkte og "masete". Noen tips? Er 16 år foresten. Det er han også. Er også veldig usikker på hans følelser for meg, men har fått høre av flere, både gutter/jenter, at det at han tar initiativ er et godt tegn. Han er også i utgangspunktet dårlig på dette, så at han faktisk "gidder" og bruke opp den lille dosen initiativ på meg er jo også noe å tenke på. Haha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemte å si at vi ikke kan være med hverandre hele tiden/når vi vil fordi han kommer til byen jeg bor i innimellom for å besøke faren som bor her. Er noen uker til neste gang han kommer og jeg vil gjerne si det, men er så usikker om det er noe jeg f.eks. kan gjøre på msn eller facebook chatten om dere skjønner..

Takk for rådet ditt! Hjelper med folks meninger så takk :D

Endret av Blomst123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...