Blåbær Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 På det forrige forumet så var msn og slikt gjort om til ett bilde slik at det ikke gikk ann å søke på adressene, men nå er de fullt søkbare på google og andre søkemotorer. Er det mulig å få det fjernet? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Ingen som har kommentar ang det. Spammere kan jo tråle forumet etter adresser og slikt. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg vil anbefale å fjerne MSN addressa midlertidig. Til admins så ville jeg anbefalt å vist slike ting som bilder, eller ha et script eller lignende som man må klikke på for å få vist epost addresser, eller eventuelt at man må være logget inn som bruker for å se infoen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Ja, men det var slik det var før forumoppgraderingen, så jeg lurer på hvorfor de fjernet funksjonen. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Du har ett poeng, jeg er glad jeg ikke har lagt inn MSN'n min enda, selv om jeg faktisk pleier å gjøre det. Har blitt mer en nedgradering en oppgradering, får håpe de gjør noe med alt dette tullet snart, selv om jeg ikke engang får svar på hoved-tråden adminsa selv har lagt opp. Fjern det frem til de gjør noe med det eller.. tja, nei det er ikke noe eller. Endret 18. april 2011 av Puro_InnleggNO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå