AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hei ! Off, nå har det seg sånn: Jeg har blitt forelsket i en jente som bor rundt 4 timer fra meg. Vi har blitt forelsket ved at hun er på besøk her av og til fordi hun kjenner en vennine - og jeg på besøk der fordi jeg kjenner en kompis der. Ja, men som sagt. Vi er blitt forelsket. Men problemet ligger i at vi ikke er så gamle :/ Hun er født 96 og jeg 95.. Hvordan vil et avstandsforhold fungere? Er jo veldig langt.. Men er blitt skikkelig forelska. Ikkje følt det på denne måten før. Aldri hatt kjæreste eller noe. Btw, ja. Er kun født 95, men faen - har et liv jeg også. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Ikke bann. Det gjør deg ikke kulere. Uansett, hvis du vil få dette til å funke, så snakker du med henne om det. så vil dere komme frem til en løsning.. ingen grenser for kjærligheten. ua nsett, du er ung, og den forelskelsen vil nok gå over snart... hehe Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Var den jeg ikke ville ha i trynet.. "Forelskelsen vil gå over." Derfor det ble "faen" Er mer erfaringer og tips tips jeg er ute etter. Om hvordan det er og sånt.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Tja, skal ikke si så mye om forelskelsen. Uansett, hva er problemet her? Du liker henne, henne liker deg. Det eneste problemet, er at det blir dyrt i lengden, men dere kan kjøpe dere mndskort hver fra NSB. Og kommunikasjon er også viktig, i hvert fall når dere bor såppass langt fra h verandre. Kjæresten min bor 2 timer fra meg, vi begge har mndskort. Ganske praktisk. Vi har vært sammen i snart over 2 år og har det ganske bra. Har mange solskinnshistorier fra andre par som er i et avstandsforhold. Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hei. Hvorfor er det et problem at dere ikke er like gamle? Ser på det som det minste problemet. Er ikke det du skal bry deg så veldig hardt om i et forhold, så lenge dere trives sammen Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvis du vil at det skal funke, får du det til og funke Var i avstandsforhold i et halvt år, da bodde vi 7-8 timer fra hverandre, møttes som oftest hver 3. helg. Gikk fint, vært sammen i 2år nå Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Hold kontakten med henne, men ikke vis for mye at du vil ha henne. Flørt på melding/chat og gi henne gjerne komplimenter osv, men pass på at hun må ha litt å jakte på hun også. Vær litt utilgjengelig av og til. Når hun kommer på besøk, bruk tid med henne. profit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå