Izex Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Noen som vet om no bra steder jeg kan laste ned no å teste surrounden med? Demo greier... Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hvis du har et lydkort fra Creative (Audigy, Audigy 2 o.l.) så er det vel noen testfunksjoner i medfølgende programvare. Jeg fikk med et par demo CD'er når jeg kjøpte mitt Audigy 2 lydkort. Hvis ikke kan du jo stikke innom ljudia.com og ta en titt på denne: http://www.ljudia.com/cgi-bin/no/online/af...313%20&cart_id= Tror den skulle gjøre susen Koster penger da :wink: Hilsen Zuul Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg har også Audigy 2, ognår jeg kjører surround tester så får jeg masse feil der bak går på når høytt. foran skulle vært på osv...... Jeg bruker Logitech Z-560 (den 450 W thx 4.1 utgaven)og ledningene er koblet rett og fremdeles får jeg masse rare feilmeldinger......noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg har Creative Audigy 2 platinum og 5.1 logitech Z-640...Har du stillt inn i windows under "kontroll panel / lyd innstillinger / høytaler innstilling / avansert" - Og valgt no annet enn stereo speakers? Etter å ha oppdatert lydkort driveren live fra Creative, måtte jeg sette det tilbake til 5.1 etter at det hadde blitt resat til stereo under installasjon og reboot. Creative Diagnostics har default innstallasjon "C:Program FilesCreativeDiagnosticsdiagnos3.exe" om du har det, der kan du få sattopp høytalerene rett, stemme sier right front, right left osv ut av høytaleren det gjelder, er det stokket noe om så blir det feil ja hehe Du får bare prøve dette, good luck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå