Vestaa Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Herregud for et nivå på dommerteamet! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 ahhhhh. Han må få mere spilletid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nok en hands der. Lillegutten goalet. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nå blei jeg overraska gitt. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 HERNANDEZ! JEG BLIR HOMO PGA DEG! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 FUCK YES! HERNANDEZ <3 :dd:d:dd Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Rettferdigheten seirer til slutt. Oh yes it does! Soleklar straffe i forkant, men til slutt seirer rettferdigheten. CHICHA! 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Chichariiiiiiiiiiiiiiiitoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Snytt for straffe men scorar på corner, heilt greit det. Berre passe på at vi ikkje slepper oss ned igjen no. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 AAAAHHHHHH.... Målet var pittelitt bedre enn all sytingen her inne Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Luftens Baron. Men blir vel nok et poengtap mot slutten dette. Rettferdigheten seirer til slutt. Oh yes it does! Soleklar straffe i forkant, men til slutt seirer rettferdigheten. CHICHA! Kampen er ikke ferdig din nisse. 1 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jevnte seg ut med tanke på antall snytte straffer værtfall. Nå forventer jeg at vi presser på for 1-3 målet og ikke legger oss bakpå for da blir det garantert nok et uavgjort resultat Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Kampen er ikke ferdig din nisse. No shit, Sherlock. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Skal vi prøve å safe inn igjen? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Gi oss tre nå for helvete, tåler ikke dette her! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Skal vi prøve å safe inn igjen? Det er akkurat det vi ikke skal gjøre. Har kostet oss dyrt mot Fulham, Everton, Birmingham, WBA hjemme. Kjør på og scor et til sier jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Vidic redder oss der ja, men hva faen gjør PIG der? Står jo bare der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå