Jonas2k Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 JAJAJJA!!! Nå må vi faen meg presse på som et reint helvette! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 ManUtd kjem aldri til å tape ein kamp igjen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tenkte meg at det kom til å bli straffe når Ferdinand først kom til å lage en "foul". Også bommer han, lol! så da får jeg vel spille på lag med alle andre og slenge dritt. Alle andre? Det ironiske her er at det ikke var noe dritt i denne tråden før du begynte å lire av deg "Hva faen er det Chris Foy styrer med? Kjøpt og betalt. " "Vil si at West Brom er heldige. Selv med en mann mer og 1 mål så er det fordel for West Brom at Neville er på banen. " Mer enn nok å ta av Helt naturlig reaksjon, tipper du hadde reagert på samme måte (kanskje ikke skrevet det inne her) om det var Chelsea som fikk fordelen. Også helt greit med tanke på hvordan Neville spiller. Hvorfor man drar Liverpool inn i det skjønner ikke jeg i hvert fall. Men jeg gidder ikke kaste bort mer tid på det her. Nå skal jeg nyte denne fantastiske kampen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Takk for at tosken er like god på straffe som eg er på FIFA. Spilte FIFA på nach langt ut på morrakvisten i dag. Begge var fine i formen. Vi bommet vel på 13-14 strake straffer hver. Just saying. Neville er ferdig. Han har ingen fremtid som fotballspiller pdd. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tenkte meg at det kom til å bli straffe når Ferdinand først kom til å lage en "foul". Også bommer han, lol! så da får jeg vel spille på lag med alle andre og slenge dritt. Alle andre? Det ironiske her er at det ikke var noe dritt i denne tråden før du begynte å lire av deg "Hva faen er det Chris Foy styrer med? Kjøpt og betalt. " "Vil si at West Brom er heldige. Selv med en mann mer og 1 mål så er det fordel for West Brom at Neville er på banen. " Mer enn nok å ta av Helt naturlig reaksjon, tipper du hadde reagert på samme måte (kanskje ikke skrevet det inne her) om det var Chelsea som fikk fordelen. Også helt greit med tanke på hvordan Neville spiller. Hvorfor man drar Liverpool inn i det skjønner ikke jeg i hvert fall. Men jeg gidder ikke kaste bort mer tid på det her. Nå skal jeg nyte denne fantastiske kampen. Abuer kan slenge dritt, men jeg kan ikke kaste dritt. Mottatt. Litt av en gjeng dere Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Odemwingie er det mest ubrukelige jeg har sett. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Spillet vårt er faen meg begredelig som folk sier, men er det bare meg eller blir det bom hver gang straffe filmes bakfra? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Takk Gud! Legg opp Neville! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Somen Tchoi inn. Nytt supermål? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Så kommer Tchoyi. Enda en tippeligaspiller som skal gjøre livet vårt surt i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Dette er som å se meg spille FIFA11. OK frem til jeg kommer til rundt 20 meter fra motstanderens mål, deretter stopper det. I tillegg peiser jeg på med feilpasninger på midten. 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Smertelig åpenbart at United krangler inn en gåll her. Det står skrevet i stjernene, dessverre. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvor er straffen vår da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 DET DER ER SOLEKLAR STRAFFE, FOY! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ny straffe til oss denne gongen.. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Der ble vi også snytt for straffe! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Haha. Der ble vi snytt for straffe og gitt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Spillet vårt er faen meg begredelig som folk sier, men er det bare meg eller blir det bom hver gang straffe filmes bakfra? Det føles slikt. Somen inn, haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå