Alt-Ctrl Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 I følge boka er det straffe, men jeg har sett hauigevis av lignende situasjoner som ikke har blitt dømt på Det er i så fall fordi dommerne har vært like rævva som Foy. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Satan. Der har vi flaks. Vil si at West Brom er heldige. Selv med en mann mer og 1 mål så er det fordel for West Brom at Neville er på banen. Egentlig ikke langt unna sannheten det der. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 I følge boka er det straffe, men jeg har sett hauigevis av lignende situasjoner som ikke har blitt dømt på Ha, det er mye ukonsekvent dømming o.l, men det der er faen meg klareste straffen på lenge. 2 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Rafael hadde løpt opp og rævkjørt wb-spilleren...faen at han ikke er med i dag . Vi har flaks! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Herregud, få ut Neville. Selvmord dette her! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 I følge boka er det straffe, men jeg har sett hauigevis av lignende situasjoner som ikke har blitt dømt på Ha, det er mye ukonsekvent dømming o.l, men det der er faen meg klareste straffen på lenge. Den er klarere enn en typisk Liverpool straffe ja Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Neville burde vore utvist, fleire spelarar burde vore tatt av bana og vi må verkeleg løfte oss snart, eller så kan dette bli eit svært stygt resultat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 I følge boka er det straffe, men jeg har sett hauigevis av lignende situasjoner som ikke har blitt dømt på Ha, det er mye ukonsekvent dømming o.l, men det der er faen meg klareste straffen på lenge. Den er klarere enn en typisk Liverpool straffe ja Får du betalt for å være usaklig, eller gjør du det gratis? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 I følge boka er det straffe, men jeg har sett hauigevis av lignende situasjoner som ikke har blitt dømt på Ha, det er mye ukonsekvent dømming o.l, men det der er faen meg klareste straffen på lenge. Den er klarere enn en typisk Liverpool straffe ja Får du betalt for å være usaklig, eller gjør du det gratis? ÅÅ buuhuu. Det ble sagt at disse trådene ble flyttet ut av forumene til lagene for å få mere drittkasting, og så tåler dere ikke den? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Chris Foy kan legge opp snart. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Foy er jo gjennomført dårlig begge veier. WBA får frispark etter at to av spillerne deres krasjer. Fantastisk. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Vi sliter med andreballene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Våkner opp til 1-1, og det har jaggu ikke vært mye å skryte over siden jeg skrudde på. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Bytt ut Chris Foy og Gary Neville ! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Fy faen så LATTERLIG!!! Har vi seriøst en fuckings spiller i laget som kan slå et skikkelig innlegg?!! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hehehehe, nå har Fergie funnet på noe lurt Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 ÅÅ buuhuu. Det ble sagt at disse trådene ble flyttet ut av forumene til lagene for å få mere drittkasting, og så tåler dere ikke den? Jeg er nysgjerrig på hvem som har sagt det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 ÅÅ buuhuu. Det ble sagt at disse trådene ble flyttet ut av forumene til lagene for å få mere drittkasting, og så tåler dere ikke den? Jeg er nysgjerrig på hvem som har sagt det. Jeg har foreslått å flytte lignende tråder tilbake til klubbdelene i forumet for å hindre drittkasting, men da fikk jeg beskjed om at det er bra med drittkasting av mange. Jeg har prøvd å gå foran som et godt eksempel men får da beskjed om å slutte å hoverere så da får jeg vel spille på lag med alle andre og slenge dritt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Hands ja.Utrolig hva dommerne ikke får med seg denne kampen. Nesten twice der. Endret 1. januar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg satt med hjertet i halsen der. Så ballen i mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå