Gå til innhold

Kamptråd: West Bromwich - Manchester United

2OLEGEND

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge boka er det straffe, men jeg har sett hauigevis av lignende situasjoner som ikke har blitt dømt på

Ha, det er mye ukonsekvent dømming o.l, men det der er faen meg klareste straffen på lenge.

Den er klarere enn en typisk Liverpool straffe ja

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

I følge boka er det straffe, men jeg har sett hauigevis av lignende situasjoner som ikke har blitt dømt på

Ha, det er mye ukonsekvent dømming o.l, men det der er faen meg klareste straffen på lenge.

Får du betalt for å være usaklig, eller gjør du det gratis?

Lenke til kommentar

Får du betalt for å være usaklig, eller gjør du det gratis?

ÅÅ buuhuu. Det ble sagt at disse trådene ble flyttet ut av forumene til lagene for å få mere drittkasting, og så tåler dere ikke den?

Lenke til kommentar

ÅÅ buuhuu. Det ble sagt at disse trådene ble flyttet ut av forumene til lagene for å få mere drittkasting, og så tåler dere ikke den?

Jeg er nysgjerrig på hvem som har sagt det.

Jeg har foreslått å flytte lignende tråder tilbake til klubbdelene i forumet for å hindre drittkasting, men da fikk jeg beskjed om at det er bra med drittkasting av mange. Jeg har prøvd å gå foran som et godt eksempel men får da beskjed om å slutte å hoverere så da får jeg vel spille på lag med alle andre og slenge dritt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hands ja.Utrolig hva dommerne ikke får med seg denne kampen.

Nesten twice der.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...