Alt-Ctrl Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Vi vinner fortjent. West Brom hadde sikkert mest ball men de stanget veldig mye mot forsvaret vårt. Straffespark skulle begge lag ha hatt. Fremdeles nervepirrende at vi prøver å safe inn men denne gangen gikk det bra. Håper Rooney er klar til neste kamp Chris Foy var banens dårligste Rødt kort på Neville og straffe i mot på 1-1 etter 27 minutter hadde nok hatt en del å si for kampforløpet. Uansett om de hadde bommet eller ei hadde vi fortsatt måtte spilt over en time med en mann mindre. Deilig med seier, men kjedelig at dommeren blir så sentral som i dagens kamp. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg gjorde det en liten periode men det var vist galt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Vi vinner fortjent. Sorry, men hvor tykke United-briller er det mulig å ha? 3 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Limbeck, ikke vondt ment, men du lever i en sånn stor boble som er helt umulig å forstå! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Sinnsykt mål fra Morrison. Kan ikke treffe mye renere. WBA fortjente 1 poeng, men det er jo faen håpløst når de ikke setter straffer. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Vi vinner fortjent. West Brom hadde sikkert mest ball men de stanget veldig mye mot forsvaret vårt. Straffespark skulle begge lag ha hatt. West Brom hadde 60 % ball gjennom store deler av kampen, men det var ikke bare ball de hadde mye. De hadde jo også 16-2 i skuddforsøk en periode, noe som tyder på at Unitedforsvaret ikke stoppet alt. Legg til en utvisning på United så hadde nok kampen vært anderledes. United scorte på corneren på corneren de fikk på handsen, så det at United ikke fikk straffe hadde ingen ting å si. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Limbeck, ikke vondt ment, men du lever i en sånn stor boble som er helt umulig å forstå! Og jeg forstår ikke en ting av skikk og bruk her inne. Vi vinner fortjent. West Brom hadde sikkert mest ball men de stanget veldig mye mot forsvaret vårt. Straffespark skulle begge lag ha hatt. West Brom hadde 60 % ball gjennom store deler av kampen, men det var ikke bare ball de hadde mye. De hadde jo også 16-2 i skuddforsøk en periode, noe som tyder på at Unitedforsvaret ikke stoppet alt. Legg til en utvisning på United så hadde nok kampen vært anderledes. United scorte på corneren på corneren de fikk på handsen, så det at United ikke fikk straffe hadde ingen ting å si. 16-2 i skuddstatestikk er jo et tegn på godt forsvarsspill. 14 bomskudd Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Overse Limbeck folkens, irriterende fisk. Ufortjent så det holder, men deiligere enn Jessica Alba i gjennomsiktige og våte panties. Ååhhh, fyfaen. Digginho 3 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Andre enn meg som gjør dette når man leser Limbeck sine innlegg? 5 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 16-2 i skuddstatestikk er jo et tegn på godt forsvarsspill. 14 bomskudd Det er ikke godt forsvarspill når motstanderen får over 15 skudd. Er mer et tegn på dårlig press og at man faller alt for dypt og lar motstanderen skyte. Husker ikke når denne statestikken kom, men var når vel litt ut i andre omgang så WBA fikk vel inn noen flere skudd også. Men også det at United bare fikk 2 er vel et tegn på elendig angrepspill. Når WBA har både possesion og flest skudd så kan jeg ikke se hvordan United vant fortjent. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) med 16-2 så mente du ikke 2 på mål og 14 utenfor? Endret 1. januar 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hjemme fra jobb kl 06 og storgledet meg til match kl 13:45, PGA at Iphone tydeligvis ikke tåler nytt år rundt om i verden (ser jeg på vg) så gikk ikke alarmen, noe som gjorde at jeg våknet kl 15.38 i ett skrik som bestod av FAAN mens jeg sprang opp for å få satt på tv`n i håp om at jeg kunne få med meg de siste minuttene. FAIL! "Chicharito ble matchvinner" var den første lyden ut av tv`n og Godt Nyttår tenkte jeg Etter det jeg har sett så var det en heldig seier, men sier ikke neitakk til det. INGEN vinner Premier League uten å være heldig og ha flaks i løpet av en sesong uansett. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) med 16-2 så mente du ikke 2 på mål og 14 utenfor? Om motstander laget kommer til 16 avslutninger, så sier ikke det at forsvaret har gjort en god nok jobb gjør det vel? Greit nok, de kan kanskje ha presset såpass at de ikke klarte å få til skikkelige avslutninger, men i min bok så skal de ikke komme til avslutninger om forsvaret skal ha en tittel som kompakte.. I min verden skal ett angrep være brutt før de får avsluttet, men så lever ikke jeg i samme boble heller.. Endret 1. januar 2011 av olehenri Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Blir en ufortjent seier dette her Litt sånn som deres imot Bolton? Vil ikke si at den var ufortjent med tanke på alle de sjansene vi produserte i andre omgang. Første omgang var veldig påklagelig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Blir en ufortjent seier dette her Litt sånn som deres imot Bolton? Vil ikke si at den var ufortjent med tanke på alle de sjansene vi produserte i andre omgang. Første omgang var veldig påklagelig. Hahahahaha Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 med 16-2 så mente du ikke 2 på mål og 14 utenfor? WBA hadde 16 skudd, United hadde 2 skudd. Som sagt var denne statestikken litt ut i kampen så var nok ikke slik den ble avsluttet. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) med 16-2 så mente du ikke 2 på mål og 14 utenfor? WBA hadde 16 skudd, United hadde 2 skudd. Som sagt var denne statestikken litt ut i kampen så var nok ikke slik den ble avsluttet. 21 til WBA og 6 til United. Edit: Likevel har United flere skudd på mål. Endret 1. januar 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Overse Limbeck folkens Sir! YES SIR! Endret 1. januar 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 21 til WBA og 6 til United. Edit: Likevel har United flere skudd på mål. Det spørs tydelegvis veldig kvar du hentar statistikken frå. BBC seier 17-5 i skot, og 8-3 i skot på mål. Ikkje at det har noko å seie i det heile tatt, ManUtd skårte 2, WBA 1. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Herregud så mye søppel vi har i stallen. Obertan, Neville, PIG. For å toppe det hele kommer Gibson inn og Owen varmet opp. Vi skal ikke kalle tilbake Mame Biram også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå