antreas Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Heisann Jeg har nettopp skaffet meg ny ekstern harddisk som jeg skal bruke til min ps3 Har fra før en: Western Digital My Book Essential Edition 2.0 500GB USB2.0 som fungerer utmerket. Har bilder og filmer der som jeg viser med ps3 Harddisken min har gått full og jeg har derfor kjøpt ny: WD My Book® Essential 3TB USB 3.0/2.0 compatible, 5400RPM, 64MB Jeg har formatert filsystemet til FAT32 og overført filene. Jeg har laget 3 hovedmapper inni hardisken som heter filmer, musikk og serier. Jeg finner hardisken og disse 3 mappene i ps3'en, men der stopper det. får bare opp beskjeden: det er ingen titler. Jeg vet at man skal trykke på trekant knappen for å vise filene, men den viser kun de 3 mappene og ikke innholdet. HVORFOR ??? hjeeelp takk Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 ER ikke helt sikker, men det kan være filtypene ikke går overens med PS3'en. Lenke til kommentar
antreas Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Ca 60-70% av filene er fra den gamle harddisken og på den funket de fint. så det er nok ikke der problemet ligger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå