Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter som er litt mer frempå

Anbefalte innlegg

Alltid før har jeg vært ganske reservert når det kommer til gutter. Jeg har ikke turt å være den som tar kontakt først, og har latt fyren være den som er mest frempå. Men tenkte å "bryte" dette litt med fyren jeg holder på med nå. Riktig nok var det han som først ble interessert i meg og tok kontakt, men jeg har prøvd å ta litt mer initiativ f.eks. når det kommer til meldinger. Er som oftest jeg som begynner å sende melding, selv om han også har gjort det noen ganger.

Hva synes dere gutter her inne om det, kan dette virke desperat, eller er det bra? Vil nemlig ikke virke alt for frempå og på en måte trenge han opp i et hjørne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs hvilket forhold dere har, og hvor mye han liker deg fra før. Liker han det godt vil det være bra at du viser interesse for han, liker han deg "mindre"/ingenting vil det virke negativt/masete å sende mye meldinger. En enkel måte å vite om du sender for mange meldinger er å tolke svarene han sender tilbake. Det er enkelt å "avslutte" en samtale over sms, f.eks. ved å ikke skrive noen spørsmål eller "undrende" setninger som mottaker kan komme til å bygge en samtale videre på.

Om han sender spørsmål, skriver lengre meldinger, og bruker relativt mye smileys (i forhold til hva du er vant til fra han), er dette tegn på at han likte meldingen. Skriver han kortere meldinger, med få smileys (igjen, er individuelt hvordan folk bruker smileys), som ikke inneholder spørsmål eller andre ting som oppfordrer til videre samtaler, bør du kanskje tenke over om du faktisk sender litt for mange meldinger.

Om dere "holder på", altå har et uformelt utelukkende seksuelt forhold, og han ikke har tenkt å avslutte dette med det første, vil relativt mange meldinger oppleves positivt, slik jeg ser det.

Poenget er at det ikke fins en fasit, så du må selv prøve å tolke om du sender for mange eller for få meldinger. Men sånn generelt tror jeg gutter liker at jenter tar initiativ. Min erfaring er at jenter ikke klarer dette i særlig stor grad, og det suger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn som jeg tolker meldingene opplevere jeg de som positive, han virker ikke avvisende og spør meg gjerne spørsmål tilbake :) Håper ikke jeg oppleves som en stalker nei, hehe. Maser ikke på han hvis han ikke svarer, venter nesten alltid (kommer ann på innholdet i meldingene jeg sender) med å sende neste melding til han har svart. Prøver også å vente lenge nok til at han noen ganger er den som sender melding først

-ts

Lenke til kommentar

Høres ut som du sender en passende mengde meldinger, og at det ikke spiller noen negativ rolle at du tar såpass høyt initativ som du gjør :)

Flere jenter burde fulgt i samme fotspor. Ikke nødvendigvis/bare når det gjelder sms'er, men helt generelt. Det er feil å anta at gutter ønsker sex/forhold/sosialt samvær mer enn jenter, og derfor må være den parten som hver gang tar initiativ for at noe skal skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...