Nerowulf Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Spilte Bad Company 2 Vietnam. Skrudde av PC, spiste middag. Slo på PC, og begynner å spille Vietnam igjen. Så kom problemet. Hver gang jeg trykket på høyre museknapp, så gikk personen to skritt til venstre, og deretter et til høyre. Jeg kunne heller ikke trykke så fort jeg ville på høyre museknapp (akkurat som om det var en slags delay på den), og jeg kunne heller ikke holde knappen inne over lengre tid enn 2 sekunder. Restartet PC og prøvde å spille igjen, samme problem. Prøvde med andre spill, samme problem i de også. Deretter byttet jeg ut musa med en annen mus, samme problem. Koblet ut tastatur 1, og brukte tastatur 2, samme problem. Noen som vet hva problemet er? For problemet kom veldig plutselig. Er ingenting som jeg har gjort rett før problemet oppsto. Takk Edit: Viste seg at programvaren til musa hadde på en eller annen måte gjort om høyre musetast til en macro-kombinasjon. Endret 30. desember 2010 av Nerowulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå