Carlgutt Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Hva er TV-shop og Tvins? Dette er programmer som gjerne går om morgenen som reklamerer for produkter. TV-shop finner du på Viasa, mens Tvins går på norske kanaler som TV-norge. Her kan vi diskutere litt rundt om programmene, produkter vi har bestilt osv. linker: Tvins Tvshop.no Endret 29. desember 2010 av Carlgutt 3 Lenke til kommentar
kans Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Husker jeg så endel på det før når jeg var yngre. Sånn typ mitt på natta eller om morgenen hvis jeg ikke hadde noe annet og gjøre. Husker jeg " trodde " på noen av produktene, sånn type " steam cleaner 2000! " o.l. Men aldri de trenings greiene. Må også si jeg lo godt av de svenskene som prøvde forskjellige produkter. haha, fin snut og ha med må jeg si ! 3 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Den dere steam vaske greia er jo faktisk noen av de få tingene de selger som faktisk funker ganske bra. Lenke til kommentar
kans Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Ja, den er jo egentlig ganske logisk. Er jo damp, men har nå mine tvil på den og egentlig. Men husker jeg så en sånn "støvsuger" som hadde type koster og skulel plukke opp absolutt alt. Mye rare greier der. Men morsomt noen ganger hvordan de som introduserer produktene er så ufattelig overentusiastiske, skikelig falsk. Synes det er ganske morsomt jeg da 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 De må tjene ganske godt når de har råd til å reklame så mye som de gjør, eller får de så mye rabatt fra tvkanalene? Lenke til kommentar
kans Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Tja er vel sikkert endel mennesker som handler der siden de gidder og fortsette. Kan se for meg at det er mange som håper på at alle trenings greiene som skal utøye mirakler fungerer slik at de slipper og løfte på stumpene sine Kan jo hende at tvkanalene ikke har noe annet og sende uansett sånn at TVshop osv tidene billigt eller gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå