flekken Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Vurderer seriøst å kjøpe meg en Ipad, (som pc nr 2.) Noen som har erfaringer med dette ? Er manglende flash støtte et stort problem i hverdagen ? Er det mulig å få java støtte på den, slik at man kan komme inn i nettbanken etc.? Blir takknemlig om noen som har prøvd den en liten stund, kan komme med noen erfaringer. Ev. vise til en nettside som har info om dette. Lenke til kommentar
1npu7 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Vurderer seriøst å kjøpe meg en Ipad, (som pc nr 2.) iPad er ikke en PC, men har omtrent samme funksjonalitet som en iPod Touch. Noen som har erfaringer med dette ? Er manglende flash støtte et stort problem i hverdagen ? Er det mulig å få java støtte på den, slik at man kan komme inn i nettbanken etc.? Blir takknemlig om noen som har prøvd den en liten stund, kan komme med noen erfaringer. Ev. vise til en nettside som har info om dette. Jeg ser mangelen på Flash-støtte som et problem, men avhenger selvfølgelig av hvor mye du bruker Flash til vanlig. Det går jo ann å spille flashinnhold ved å benytte seg av nettleseren Skyfire (http://www.digi.no/859124/nettleser-aapner-for-flash-video-paa-ipad). Tror ikke det er støtte for Java, men nettbank fungerer likevel (det er ihvertfall det jeg har erfart etter å ha benyttet nettbanktjenesten fra DnB Nor gjennom Safari). Endret 29. desember 2010 av Objektivist1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå