SmurfKid Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Halla SmurfKid her. jeg lurte på om det var noen som visste om en private server (Catacylsm) patch 4.0.0 Hvis noen vet om deg kunne dere sende meg linken til siden? MVH SmurfKid Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hei, Private Servers bryter Blizzard sin EULA/TOS så det er ikke lov å diskutere dette på forumet ~ Submit Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Hei, Private Servers bryter Blizzard sin EULA/TOS så det er ikke lov å diskutere dette på forumet ~ Submit Who cares? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hei, Private Servers bryter Blizzard sin EULA/TOS så det er ikke lov å diskutere dette på forumet ~ Submit Who cares? rekner med at de fleste moderatorer/administratorer og kanskje en gjeng med advokater bryr seg 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) rekner med at de fleste moderatorer/administratorer og kanskje en gjeng med advokater bryr seg Hvis jeg ikke tar feil så er det ikke i strid med norsk lov å bryte Blizzards regler, og da heller ikke forumets retningslinjer. Hvor grensen skal gå på forumet diskuteres nå internt, så jeg lar tråden stå åpen frem til jeg hører noe annet eller reglene endres. Jeg ser det svært lite sannsynlig at Blizzard sender advokater på trådstarter (eller forumet) hvis noen gir han den informasjonen han er ute etter. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Endret 30. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
Zt Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Helt korrekt at dette ikke strider med norsk lov, men det bryter med "Terms of service" hos Blizzard. I min tid i WoW delen av dette forumet så har tråder som dette blitt stengt rimelig kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå