WasaDu Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Heisann ! :!: Jeg har nettopp fått meg ny pc, men den har desverre ikke CD-rom. Jeg vil spille sims, men kan jo ikke det uten cd-rom. Derfor kopierte jeg sims over til en minnepinne, og det gikk greit. Men spørsmålet er; hvordan åpner jeg da spillet ? Jeg prøvde alt jeg kunne, men jeg var nødt til å ha i en cd. Hjelp meg ! Jeg er ikke noen pc-geni På forhånd takk, WasaDu Lenke til kommentar
blinc Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Mulig du trenger en no-cd crack. Sjekk gamecopyworld.com og last ned den cracken du trenger. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hey! Last ned og crack sims fra nettet, så har du sims. Du har det jo lovlig. Er jo selvsagt mulig å gjøre om cd'n til en .iso fil du legger på pinnen også, men det vet jeg ikke hvordan man gjør. Lenke til kommentar
WasaDu Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Ok, prøver det . Tusen takk ! Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Du kan da også trykke på "setup" inne på en mappe på minnepennen. Slik får du lastet ned spillet til din pc. Da du har gjort det laster du bare ned en "no cd/dvd" del som bare er på en maks 5 mb og bytter den ut inne på mappen som ligger inne på min datamaskin. Så spiller du uten cd. Lenke til kommentar
Blowbob Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Last ned powerISO eller daemon tools. Disse programmene lager virtuelle CD-ROM som tillater deg å kjøre .iso filer. Mount .iso fila i et av nevnte programmer, så vil den oppdages som om at du har en CD-ROM med cd'en i. Når du er ferdig å installere spillet, så er det bare å unmounte .iso fila, sånn at den slipper å dukke opp hver gang du starter pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå