Filippa Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Har akkurat kjøpt meg dette objektivet. Veldig fornøyd! Det jeg lurer på er om det skal følge med en pose til å oppbevare objektivet i? Det har jeg fått med til de andre objektivene mine, men ikke til dette. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvilket objektiv er det? Hvis det er det nyeste AF-S VR Micro-NIKKOR 105mm f/2.8G IF-ED så følger dette med; 62mm Snap-on front lens cap (LC-62) Rear lens cap (LF-1) Bayonet hood (HB-38) Flexible lens pouch (CL-1020) Lenke til kommentar
Filippa Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Ja, det er det objektivet. Det er flexible lens pouch jeg ikke fikk med. Og når jeg ser nærmere på esken så står det også der hva som følger med. Jeg får ta kontakt med butikken og forklare situasjonen. Takk for svar :-) Lenke til kommentar
gormley Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det stemmer. Det skal følge med en egen pose. Den ligger i en egen, liten boks. Se at den ikke ligger som "bunnen" i hovedboksen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå