ikono3 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Skulle ønskse eg kunne være med;) ( Eg lærer meg fortsatt basic c++) Men fortsett og oppdater her så vi kan se framdriften Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Du kan godt bli med Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) SKal du starte en spillmakerhær eller? alle som vil kan vere med? Eg vil lage 2d-art. Men ikke alene. Endret 29. desember 2010 av Gabbe 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 ja men ikke for mange heller det skal være en hær som skal erobre verden :!: Neida der var en spøk men du kan godt være med men ser helts folk som kan med c++ og modding og script og litt sånt Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det er ikke noe å si på stå-påviljen deres, dere er ganske ivrige :!: Ikke få for store forhåpninger da Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Nå blir det ikke et spill men en mod som blir laget i source så jeg tror 14 år er greit nok. Vi trenger skinnere og mappere så de som vil hjelpe til må gjerne si ifra. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 En større mengde innlegg har blitt fjernet da de ikke var relatert til tråden. Hold dere til emnet, folkens, og bruk favoritt- og plussefunksjonene istedenfor å skrive "mine innlegg" og "+1".Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeje, lykke til.. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Jeg kan ikke mye om programering bare for å få sagt det først som sist! Skal dere lage et spill nytter det ikke å begynne i feil ende, aka starte med logo og navn før spillet er påbegynt. Hvis dere endrer story midveis vil mest sannsynelig det dere lagde av logoer osv ikke passe inn når produktet er ferdig. Isteden for å lage et .exe eller CD spill kan dere lage et flash eller kanskje HTML5(?) spill. Noe ala Farmille. Dere kan få det ut på fjesboka og tjene penger på reklame, og siden internet grafikken ikke er allverden enda kan dere lage en android og iPhone versjon også. Husker jeg spilte Nordic Mafia på slutten av barneskolen. Var et utrolig bra spill, men mangler 3D grafikk. Klarer dere å lage noe som ligner på nordic mafia men med 3D grafikk skal jeg game spillet deres 24/7. Så dette var grunnen til tråden hvor du spurte om slike spill fantes EDIT: Jeg blir gjerne med om det er noe dere trenger meg til! Har lagd mye 3D hus i google sketch up (hehe). Har ganske god karakter i Norsk og Engelsk så hvis dere trenger skriving er jeg parat! Endret 30. desember 2010 av chri-ot Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg fikk snakket trådstarter om til å lage en mod til hl2 istede for et spill siden kunnskapen ikke sitter der den skal for å lage en simulator. Hvis du kan lage hus og maps i Valve hammer editor så er du gjerne velkommen hos oss! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Har ikke vært borti Hammer så tror jeg trekker meg Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Har jobbet endel i Valve Hammer Editor, så om dere er seriøse med dette kan jeg gjerne hive meg på. (Har forresten nettopp gått til innkjøp av Acclerated C ++ så det kan jo bli spennende.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå