magnkra Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Vurderer å kjøpe enten Samsung Galaxy S, eller HTC Desire HD i januar, men er litt usikker på hvilken jeg bør velge. Liker at Galaxy S er så liten og lett, men har den ikke blits? Da må da bildene bli svært dårlige? Hovr lenge har den vært på det norske markeddet? Liker at Desire Hd har blitz og at den har 720p video (som jeg egentlig sikkert kommer til å få sjelden bruk for...), men telefonen er litt stor:/ eller er den ikke så mye større? Varer batteriet ikke mer enn en dag med moderat bruk? Må jeg lade Galaxy S hver dag og? Eller kommer det en ny bedre mobil i januar? Endret 29. desember 2010 av mkb88 Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hva er viktig for deg? På kamera er ikke DHD så mye bedre enn SGS. Den har blitz, ja, men SGS produserer bedre bilder. Ellers er telefonene ganske like Større skjerm vs bedre skjerm, touchwiz vs sense, batteritid vs hardware... Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Hva er viktig for deg? På kamera er ikke DHD så mye bedre enn SGS. Den har blitz, ja, men SGS produserer bedre bilder. Ellers er telefonene ganske like Større skjerm vs bedre skjerm, touchwiz vs sense, batteritid vs hardware... hmm, DHD har blits og sense, men galaxy har bedre batteri og er mindre fysisk. Skukke være lett dette, men noe får meg til å helle mot DHD fordi den er nyere, eller blir dette uvesentlig? Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det er begge kjempegode telefoner og du vil ikke angre Blir litt hipp som happ hva du velger vil jeg tro! Personlig ville jeg kjøpt DHD Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 bestilte meg Galaxy S på mpx til 4000,- nylig! HTCen er genial, mmen frykter skjermen krever unødvendig mye strøm og er egentlig ikke så velig mye større enn samsung`s. Så litt vond ut å holde i og, og mener å huske jeg syns den virka stor som dummy... men htc er bra, men likte designen på galaxy bedre egentlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå