*F* Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Ok, Bestilt Håper den innfrir forventlingene. Kjøpte også Targus Laptop Skin - 17,3" Beskyttelse for bærbar PC i neoprene og Kensington Netbook Security Lock. Satser på dem passer. http://komplett.org/k/ki.aspx?sku=432866 http://komplett.org/k/ki.aspx?sku=591400 Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Snakket med PS data nå, PC-en er sendt meg, men jeg returnerer den når den kommer og får tilbake det jeg har betalt inkludert frakt Så, trenger fremdeles PC asap PS: Ringte Siba, dem hadde den IKKE på lager. De har Asus G73JW inne på CDON. bestillte selv igår Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 i7 Versjonen? Uansett, jeg har allerede bestilt en annen PC som sagt. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 i7 Versjonen? Uansett, jeg har allerede bestilt en annen PC som sagt. http://cdon.no/elektronikk/asus_g73jw-tz130v_i7-740qm_6gb_500gb_17.3_w7hp-12174137 Var I7 ja men ser det står midlertidig utsolgt nå så jeg fikk kanskje den siste... Lenke til kommentar
Argument Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei! Er også i førstegangstj. Ute etter samme type pc til max 10k. Har funnet denne: ASUS N73JQ TZ094V Mye for pengene? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei! Er også i førstegangstj. Ute etter samme type pc til max 10k. Har funnet denne: ASUS N73JQ TZ094V Mye for pengene? Da ville jeg heller gått for http://ps.no/ArtDtl.aspx?i=180442&model=&salg= da skjermkortet i den du linker til er mye dårligere enn på den jeg linker. Skjermkortet er viktigere enn prossessoren om det er spill som er det viktigste! Lenke til kommentar
Argument Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Den var ikke direkte dårlig Men hva er forskjellen mellom i7 740QM og i5 740QM? Tror det er trykkfeil i annonsen "Prosessor Intel Core i5 740QM / 1.73 GHz Max Turbo-hastighet 2.93 GHz" Endret 4. januar 2011 av Argument Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Den var ikke direkte dårlig Men hva er forskjellen mellom i7 740QM og i5 740QM? Tror det er trykkfeil i annonsen "Prosessor Intel Core i5 740QM / 1.73 GHz Max Turbo-hastighet 2.93 GHz" Den jeg linker til (i5) har 2 kjærner mens i7 har 4 kjærner. Dette er kjekt om du multitasker mye men til spilling så er det mye viktigere med et bedre skjærmkort enn 4 kjærner. Her er en ranking over laptopskjærmkort: http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphics-Cards-Benchmark-List.844.0.html Den jeg linker til er på 16 plass (bak endel sli oppsett) mens "din" er nede på 64 plass eller no. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg får ASUS N73JQ sikkert i posten i morgen eller noe slikt, skal skive et lite referat fra ossen den er Lenke til kommentar
Argument Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Den var ikke direkte dårlig Men hva er forskjellen mellom i7 740QM og i5 740QM? Tror det er trykkfeil i annonsen "Prosessor Intel Core i5 740QM / 1.73 GHz Max Turbo-hastighet 2.93 GHz" Den jeg linker til (i5) har 2 kjærner mens i7 har 4 kjærner. Dette er kjekt om du multitasker mye men til spilling så er det mye viktigere med et bedre skjærmkort enn 4 kjærner. Her er en ranking over laptopskjærmkort: http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphics-Cards-Benchmark-List.844.0.html Den jeg linker til er på 16 plass (bak endel sli oppsett) mens "din" er nede på 64 plass eller no. Tror jeg burde ha 4 kjerner. Prosessor er viktig for å kunne kjøre bf:bc2, og kjører best på 4 kjerner (har jeg hørt/lest), jeg skal også lage filmer - mye rendring. Derfor er jeg usikker på hvilke av disse to (N73JQ og G73JW) kjører spillet best... Dj_Evelen: Hadde vært strålende, håper du har bf:bc2, slik at du får testet om det fungerer Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Spiller ikke BF:BC2, men laster det ned i natt så kan jeg teste Har lest at grafikkortet drar det på medium settings på medium oppløsning. Den var ikke direkte dårlig Men hva er forskjellen mellom i7 740QM og i5 740QM? Tror det er trykkfeil i annonsen "Prosessor Intel Core i5 740QM / 1.73 GHz Max Turbo-hastighet 2.93 GHz" Ja, det er trykkfeil i annonsen, i7 er rettet til i5, men "alt annet" er sansynligvis også feil. Den er ikke Full HD, mindre ram en oppgitt, mindre hdd en oppgitt +++ Endret 5. januar 2011 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Ikke kjøp den,sugde til gaming. Håper jeg kan angre kjøpet selv om jeg har åpnet og brukt den litt i dag Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ikke kjøp den,sugde til gaming. Håper jeg kan angre kjøpet selv om jeg har åpnet og brukt den litt i dag Du er vel kroneksempelet på hvorfor vi har angrerett lovfestet? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Kjøp G73JW fra PS.NO, 10k og en glimrende gamer laptop! Som jeg sa så er skjermkort mye viktigere enn prosessor til Gaming. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Kjøp G73JW fra PS.NO, 10k og en glimrende gamer laptop! Som jeg sa så er skjermkort mye viktigere enn prosessor til Gaming. Følger det med mus og bæreveske på denne egentlig? Lenke til kommentar
jmosbakk Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Kjøp G73JW fra PS.NO, 10k og en glimrende gamer laptop! Som jeg sa så er skjermkort mye viktigere enn prosessor til Gaming. Følger det med mus og bæreveske på denne egentlig? Mener å ha lest at de har sluttet å levere med mus og sekk. Synd!! Vurderer også å bestille G73 fra ps.no om det ikke dukker opp noen alternativer som er åpenbart bedre de neste tre ukene. Vært morro og testet G73 mot MSI GX660.. Noen som kan si noe om disse opp mot hverandre? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Kjøp G73JW fra PS.NO, 10k og en glimrende gamer laptop! Som jeg sa så er skjermkort mye viktigere enn prosessor til Gaming. Følger det med mus og bæreveske på denne egentlig? Mener å ha lest at de har sluttet å levere med mus og sekk. Synd!! Vurderer også å bestille G73 fra ps.no om det ikke dukker opp noen alternativer som er åpenbart bedre de neste tre ukene. Vært morro og testet G73 mot MSI GX660.. Noen som kan si noe om disse opp mot hverandre? Takk for svar Bedre kjøling er nok et veldig godt argument for G73 i hvert fall.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Kreditnota fra Komplett! Da trenger jeg ny PC asap, reiser tidlig onsdags morgen. Endret 13. januar 2011 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 første perm on 2-3 uker. skal ha pc til da. hvordan er det med i7 versjonen nå? mulig å få tak i? første perm on 2-3 uker. skal ha pc til da. hvordan er det med i7 versjonen nå? mulig å få tak i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå