NeEeO Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Hei, Jeg skulle bare overføre filer fra Mobil til PC, men da jeg tilkoblet min Sony Ericsson K810 til PCen, sto det at den trengte en oppdatering. Jeg hadde to alternativer "Ja " eller " Nei" Jeg svarte JA. Da jeg oppdaterte..eller hva jed drev med, gikk ledningen av..Eller noe skjedde..men vet ikke helt.. Også skulle jeg slå på telefonen..Jeg slo på den, så kom jeg til Pin-Kode, jeg tastet pinkoden(det jeg tastet var ikke synlig, men jeg bare tastet i vei)..da plutselig fikk jeg opp: "Konfigurasjonsfeil. Kontakt Nettoperatøren Eller Servicesenteret. " Og nå får jeg ikke brukt mobilen min Hilsen, Noreply(14år) Endret 29. desember 2010 av Noreply Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det står enkelt og greit hva du skal gjøre, "Konfigurasjonsfeil. Kontakt Nettoperatøren Eller Servicesenteret. " Lenke til kommentar
madmats Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 prøv å kjør oppderingen en gang til. http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/detailed/updateservice/k810i?cc=gb&lc=en men tipper du må levere inn tlf til service. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Prøv å boote uten sim kort? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Nope funka, ikke. Men Fa**. OM JEG MÅ BETALE FOR SERVICE bææder jeg. Det var ikke engang min skyld engang. Jeg skulle jo bare oppdatere mobilen. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 prøv å kjør oppderingen en gang til. http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/detailed/updateservice/k810i?cc=gb&lc=en men tipper du må levere inn tlf til service. OMG, du redda skinnet mitt, Tusen, Tusen, Takk Hvordan skal jeg få takka deg? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 np, holder det du skrev der 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå