taklamper Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hei! Jeg vurderer nå og kjøpe meg blitz til mitt Sony A330 kamera, har sett på Sigma EF-530 DG ST, og lurer på om dette er ett bra produkt. jeg lurer også på om jeg kan bruke denne blitzen trådløst uten noe form for ekstrautstyr? Takker for svar Mvh Fredrik! Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hei! Jeg kjenner ikke blitzen du linker til, men den er sikkert grei. Det jeg har sett en del klager på med Sigma sine blitzer er betjeningen av dem, men det klarer du sikkert å lære deg. Jeg vet ikke hva slags trådløst opplegg du ønsker deg, men jeg trodde ikke A330 hadde noe system for å styre blitzer trådløst. Korriger meg gjerne hvis jeg tar feil. Det som imidlertid fungerer med de fleste blitzer er å sette dem som optiske slaver, da kan kan de løses ut med den innebygde blitzen. I så fall må du styre alt manuelt, men det er jo bare moro En annen løsning er å satse på noen billige triggere. Jeg har denne: Yongnuo RF-602 Denne har fungert veldig greit til mitt bruk, men her også må du kjøre alt manuelt. Tja, svarte vel ikke særlig godt på spørsmålene dine ser jeg, men jeg gjorde mitt beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå