trultep Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hei,har spilt gjennom world at war, helt til den tyske riksdagsbygningen. Problemet er at jeg ikke finner ut hvordan jeg skal komme over hindringene øverst på tvers av trappa foran bygningen for og komme videre? Er det noen som har bry og fortelle vordan jeg gjør det : ) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvilken bane å hva heter den? Du finner sikkert en walktrough på youtube elns der du kan se hva man skal gjøre. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Skal ikke være noe problemer med det? Hvis jeg husker rett, så er det bare å skyte de folka du ser, så kommer du videre etterhvert? Lenke til kommentar
trultep Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Tusen takk for raskt svar : ) det var Mission 14 " Heart of the Reich " jeg spilte,må vell finne en bazooka for og få ned en av søylene tenker jeg. Igjenn tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå