oizann Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Vurderer en slik http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=612275 Noen som har erfaringer? Ser den er bygget på xbmc,kan den spille av video som ligger i .rar ?? Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg har ikke testet boxee, men ifølge artikler på nettet spiller den .rar filer. Men tvshow baserer den på netflix, vet ikke helt hvordan det vil virke i Norge? Fint hvis noen har tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg har ikke testet boxee, men ifølge artikler på nettet spiller den .rar filer. Men tvshow baserer den på netflix, vet ikke helt hvordan det vil virke i Norge? Fint hvis noen har tilbakemeldinger. Takk for raskt svar Klarer meg ikke uten den funksjonen Blir det vel og bestille seg en slik en av de nærmeste dagene,men skulle gjerne hørt litt fra noen som har en slik,om de er fornøyd,hva de ikke liker med den osv Lenke til kommentar
runerask Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg går også i tankene på å skaffe meg mediasenter, og vurderer hvilken jeg skal velge. Disse er blant mine vurderinger: AC Ryan Playon! HD Mediesenter D-Link Boxee Box DSM-380 Mediesenter Western Digital TV HD Live Media Player Foreløpig er det den første i lista som er "vinner" om ikke noen kommer med bedre forslag xD Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ville ikke kjøpt noe som ikke var basert på XBMC. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg går også i tankene på å skaffe meg mediasenter, og vurderer hvilken jeg skal velge. Disse er blant mine vurderinger: AC Ryan Playon! HD Mediesenter D-Link Boxee Box DSM-380 Mediesenter Western Digital TV HD Live Media Player Foreløpig er det den første i lista som er "vinner" om ikke noen kommer med bedre forslag xD Hvorfor heller du mest mot AC Ryan?? XBMC er jo helt fantastisk.Med tanke på hva som skjer på PS3 fronten om dagen,så holder jeg litt igjen med og kjøpe en boxee. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hva skjer på PS3 fronten? Har de portet XBMC til ps3 ? Lenke til kommentar
runerask Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Jeg går også i tankene på å skaffe meg mediasenter, og vurderer hvilken jeg skal velge. Disse er blant mine vurderinger: AC Ryan Playon! HD Mediesenter D-Link Boxee Box DSM-380 Mediesenter Western Digital TV HD Live Media Player Foreløpig er det den første i lista som er "vinner" om ikke noen kommer med bedre forslag xD Hvorfor heller du mest mot AC Ryan?? XBMC er jo helt fantastisk.Med tanke på hva som skjer på PS3 fronten om dagen,så holder jeg litt igjen med og kjøpe en boxee. Er vel mest magefølelsen. Den mediasenterverden er ganske komplisert. Ikke lett å vite hva som er best til mitt bruk. Har studert opptakerversjonen til AC Ryan, den ser iallfall bra ut Endret 2. januar 2011 av runerask Lenke til kommentar
Asarin Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg har kjøpt meg Boxee Box, er latterlig fornøyd. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Hva skjer på PS3 fronten? Har de portet XBMC til ps3 ? Nei,men det kan jo tenkes at det kan skje,men det blir vel lenger frem i tid. Foreløpig bruker jeg ps3 media server. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg ville iallefall ikke satset penger på at det skjer. Det finnes mange bedre platformer å porte til nå enn ps3. Den er for dyr, og støyer for mye. Apple tv er f.eks et bedre valg. Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Noen som vet om noen i Norge som har Boxee box på lager? Lenke til kommentar
kiuytrew Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 fikk min rett over nyåret, hvis neflix er greia for deg så vær obs på at selve boxen ikke støtter den ennå, kun pc versjonen. Les mer på forum sidene til boxee, flere der som er rimelig oppgitt over stadig nye release datoer. Får jo tilgang på endel app'er, filmer etc, noe funker bra annet mindre bra, lang oppstartstid og hyppig buffring. Fjernkontrollen er litt klønete da man ikke har følelse på opp/ned, blir endel feil trykk. Synes ikke det er en fullverdig erstatter for kabel/satelitt, og prisen er for høy. PS!, jeg la inn en bestilling hos komplett rett før jul, selvom det stod at de ikke hadde den på lager før senere i januar. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hva skjer på PS3 fronten? Har de portet XBMC til ps3 ? Nei,men det kan jo tenkes at det kan skje,men det blir vel lenger frem i tid. Foreløpig bruker jeg ps3 media server. Forstår ikke helt hvordan dere klarer og bruke ps3 til mediasenter. Søkefunksjonen er bare helt latterlig dårlig. Hvis man har 10 artitster går det nok greit, men når man har flere tusen tar den en hel evighet og bla seg nedover. Synd det ikke er en søkefunksjon med tekst, hadde vært mye enklere og skrive inn "Madonna" enn og skrolle seg helt ned til M. Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Får jo tilgang på endel app'er, filmer etc, noe funker bra annet mindre bra, lang oppstartstid og hyppig buffring. Fjernkontrollen er litt klønete da man ikke har følelse på opp/ned, blir endel feil trykk. Synes ikke det er en fullverdig erstatter for kabel/satelitt, og prisen er for høy. 1) Lang oppstartstid på hva? 2) Fjernkontroll - er det bare en tilvenningssak? 3) Er det ment som en erstatning for kabel/satelitt? For meg er dette en måte å spille av filer som jeg har lokalt. Så ut fra dine erfaringer, oppsummert i 3 punkt av meg, er det kun pkt 2 som kan vere negativt for meg? eller? Lenke til kommentar
kiuytrew Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 1) Lang oppstartstid på hva?2) Fjernkontroll - er det bare en tilvenningssak? 3) Er det ment som en erstatning for kabel/satelitt? For meg er dette en måte å spille av filer som jeg har lokalt. Så ut fra dine erfaringer, oppsummert i 3 punkt av meg, er det kun pkt 2 som kan vere negativt for meg? eller? 1. det var basert på kort tids erfaring med streaming fra nettet, lokal streaming har ikke vært noe problem 2. vet ikke ennå, har brukt den for lite, det fungerer greit, men kan sikkert være litt irritere hvis man sitter i et helt mørkt rom 3. hvis du kun er opptatt av lokal avspilling så vil den fungere veldig bra, ergo - hvis du synes prisen er grei så kommer du sikkert ikke til å angre + punkt, design messig så ser den fresh ut, og gjør seg bra ved siden av tv etc Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 1) Lang oppstartstid på hva?2) Fjernkontroll - er det bare en tilvenningssak? 3) Er det ment som en erstatning for kabel/satelitt? For meg er dette en måte å spille av filer som jeg har lokalt. Så ut fra dine erfaringer, oppsummert i 3 punkt av meg, er det kun pkt 2 som kan vere negativt for meg? eller? 1. det var basert på kort tids erfaring med streaming fra nettet, lokal streaming har ikke vært noe problem 2. vet ikke ennå, har brukt den for lite, det fungerer greit, men kan sikkert være litt irritere hvis man sitter i et helt mørkt rom 3. hvis du kun er opptatt av lokal avspilling så vil den fungere veldig bra, ergo - hvis du synes prisen er grei så kommer du sikkert ikke til å angre + punkt, design messig så ser den fresh ut, og gjør seg bra ved siden av tv etc Nice, da tror jeg det blir slik boks på meg. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ps.no har 30 på lager http://ps.no/ArtDtl.aspx?i=179607&model=&salg= Lenke til kommentar
Cappadocius Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 De har den dessuten på tilbud denne helga - ~1700 spenn. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Sliter med å få koblet den til PC'en min. PC'en er koblet opp til nettverket trådløst, Boxee boxen med tråd. Den finner PCen som samba enhet, men spør etter brukernavn og passord når jeg skal logge på. Hvordan finner jeg dette brukernavnet og passord? Kan ikke huske å ha satt dette opp noen plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå