Mr. ve Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Noen brukere av gamer forumet som har lagd sine egne fragmovies? Samme hvilket spill av... Hadde vært gøy og sett :smile: Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 For en stund siden laget jeg en Counter-Strike fragmovie. Think Munchkin het den. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 skal vere noen på www.famasfilms.com EDIT: Glemte at det var noe vi har laget selv du spurte etter :oops: Mine filmer er desverre litt store :/ Har klart alt når det gjelder redigering men filmene er på 500++MB :/ Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 For en stund siden laget jeg en Counter-Strike fragmovie. Think Munchkin het den. må man ha nåkka spes. program for å se den? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 For en stund siden laget jeg en Counter-Strike fragmovie. Think Munchkin het den. må man ha nåkka spes. program for å se den? Skulle vel være mulig å se den i WMP. Kan hende man må ha en spesiell codec da. Funka fint for meg i alle fall. Nice movie btw. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Driver på å lager en CS-fragmovie nå. Mangler litt demo-materiale for å nå det antall minutter som bakgrunnsmusikken min er på men Lenke til kommentar
TRS Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 dersom du bruker videomach (eller hva det var det heter), noe som jeg anntar du gjør så kan du vel kutte ut den delen av musikken du ikke trenger. Evt trimme selve sangen ned til x antall minutter/sekunder før du tar den inn i filmen. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg kan nevne at Think Munchkin er på 157MB, så de med trege linjer kan ta det som en advarsel. Den er kodet med divx, og du trenger derfor bare codec fra divx.com. Personlig bruker jeg Adobe Premiere til videoeditering, og der er det enkelt å også styre musikksporene. Til slutt kan jeg nevne at jeg jobber med en oppfølger til filmen Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Bruk Adobe Premiere, det er garanter det beste verktøyet! Da får man Pro videoer Men så er det et ganske dyrt verktøy da. Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Bruk Adobe Premiere, det er garanter det beste verktøyet! Da får man Pro videoer Men så er det et ganske dyrt verktøy da. Eller om penger ikke er tema, så har man alltids Avid. Lenke til kommentar
Ulan Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 En av de bedre fragfilmene: http://files.online.no/spill/servers/quake...th-frags.hq.zip Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Har laget tre.. den første så helt for jævli ut, men de to nyeste ble jeg ganske fornøyd med De to siste ligger på 35 og 49 mb tror jeg det var Edit: glemte å nevne at det er CS fragmovies det er snakke om her Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Loomy, site hvor jeg kan lasta ned? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Loomy, site hvor jeg kan lasta ned? Hmm.. har ikke fått de ut på nettet enda, men har de på FTP'en min nå hvis du vil ha. PM for IP og sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå