toy_man Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Har lurt litt på om jeg skal installere cod4 igjen. Men jeg lurer på om det er det fortsatt finnes servere som man kan spille på? Har jo kommet to nye call of duty spilli mellom tiden. Spør heller her enn å installere spillet, for så å laste ned patcher etc. Og et spørsmål til. Må jeg ha patch 1.1 osv for å installere 1.7? Eller det nok med bare 1.5 og 1.6? Spør pga at jeg har veldig treg linje. Og hvis jeg kan slippe å laste ned så hadde det spart meg for en god del tid. takk på forhånd! Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 ja sefølgelig er de cod 4 servere enda du kan ikke spille uten den nyeste patch Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Ahhh takk Det hørtes veldig bra ut! Men vet du om jeg må laste ned patch 1,1 1,2 osv for å installere 1,6 og 1,7? :s Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det er da alltid slik at siste patch inneholder alt i de tidligere patchene, ser ikke hvorfor CoD skulle være et unntak. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg tror du må ha 1.5 og 1.6 da de inneholder map packene, men jeg husker ikke helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå