GRØNÅS Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Hovedsaklig en tråd for oss som liker mobiltelefoner UTEN en dillete kladdeskjerm og MED knapper. For meg så liker jeg ikke touch-skjermer. Når en er vandt til knapper, så bør man forholde seg til knapper. Har selv en Nokia 3720 og er ypperlig fornøyd med den. Dere kan diskutere hva dere vil for meg. Endret 29. desember 2010 av Grønås Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ja, og vi liker ikke disse tynne tvene som man kan henge på veggen heller Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Du kødda nå sant? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Har holdt meg til sony ericson i ganske mange år nå, dem er etter min erfaring de mest hardføre telefonene, som er viktig for meg. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Viktig for meg også egentlig. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har en Nokia C5 nå, pen og fin og solid. =D Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 En mobil skal tåle... mye! Funksjoner den skal ha: - Ringe - Sende sms/mms DONE Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Enig med dere. Kjøpte en touch-mobil ifjor sommer, men hatet den. Men på den positive siden var den lett å bli kvitt på Finn.no Flaks at Lefdal hadde tilbud på Sony Ericsson W995 med fine knapper og god skjerm uken etterpå. Den bruker jeg fortsatt. Tipper den holder et par år. Gruer meg til neste mobilkjøp. Om et år eller to finnes det vel bare touchmobiler Endret 8. april 2011 av Ruben1987 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Ah det var jo synd. Har Nokia 1208 jeg nå faktisk. Men skulle egentlig likt å ha en Sonim X1. Mobil som tåler sinnsvakt mye og er enkel å bruke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå