dp Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Hei, Når jeg går ut av return to castle wolfenstein restarter maskinen seg av seg selv! Det samme skjer med unreal tournament og rune hvis jeg har spilt spillene litt lenge! Dette er veldig irriterende!!! Har et problem til: Når jeg starter maskinen og har kommet inn i xp tar det ca 1min før man kan gjøre noe hvis jeg har nettverks kabelen i. Man kan prøve å komme inn på noe, men maskinen fryser helt til det ene minutte er over så fungerer det fint. Dette skjer ikke hvis nettverks kabelen er ute. Noen råd?? På forhånd takk!!! Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 det kan være at du har klart å lage en snarvei til noe på nettverket, så vær gang du starter maskina så kan den stå å prøve å finne tilbake til snarveien. som kanskje ike finnes på nettverket lengre, prøv å slett alle snarveier i my network places, det funket i alle fall for meg. angående spillene: så kan det være et driverproblem feks. via driverne eller skjermkort. prøv også å laste ned noen update patcher for spillene. lykke til Lenke til kommentar
croWman Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 har selv av og til kluss med xp og ut... plutselig kutter bare kontrollene TVERT og jeg kan ikke bevege meg :sad: det SUGER! den eneste kanppen som fuker er windowskanppen. når jeg har fått minimert spillet, kan jet ctrl+alt+del og avslutte spillet. så kan jeg starte det opp igjen og det funker flott. dette har skjedd 3-4 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå