sirk800 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 hallo: har derre noen tips til spill med bra historie. det kan ver alle slags spill håper dere ham noen gode tips Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hva med noen adventurespill fra Telltale Games? De har f.eks to sesonger av Sam & Max, en sesong av Tales from Monkey Island og en episode av Back to the future (resten av sesongen kommer jevnlig fra februar.) Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Bioshock har fenget meg helt har dog ikke spilt det ferdi, men so far, so good Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 For å være ærlig, så syns jeg World Of Warcraft har sinnsykt mye (og god) historie å sette seg inn i. Det fins mangfoldige bøker, og spillene er jo flust av referanser/historiske ting overalt. Mine to cents. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 For å være ærlig, så syns jeg World Of Warcraft har sinnsykt mye (og god) historie å sette seg inn i. Det fins mangfoldige bøker, og spillene er jo flust av referanser/historiske ting overalt. Mine to cents. Synest og at storyen til Wow er helt fantastisk, men jeg likte absolutt ikke spillet Men Oblivion har en fantastisk historie pluss mange gode guilds osv Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Bioshock 1 og 2, uten tvil. Helt herlig historie og atmosfære. Ellers anbefales Oblivion og Fallout 3. Endret 29. desember 2010 av TM B Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Half-Life såklart. Ingen over for min del iallefall. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Half-Life 1 er jo evig kjedelig. 2'ern derimot! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå