Lomaxz Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Har lenge gått å siklet på å oppgradere kamerastallen til 60d, men lurer på hvor mye jeg kan få for det gamle. Har et pent brukt Canon eos 400d hus med medfølgende 18-55mm kit linse, har også skulderveske, 3 ekstra batterier, 4gb, 2gb og 1gb CF minnekort. Kameraet har gått omtrent 10000 eksponeringer Hvor mye tror dere jeg kan få for det? 3-4k? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Sikker du skal selge kit linsa? Er det med eller uten IS? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Her ser du hva du må konkurrere mot Foto.no Bruktmarked Jeg tipper 1700kr? Hvis det i det hele tatt er et marked for gamle speilrefleks? Knajse du kan selge det til noen i familien bekjente? Husker jeg betalte 10 000 for mitt gamle 350D, oppgraderte til 500D tidligere i år. Prøvde å selge det gamle men ingen napp på 1000kr så beholdt det i steden. Lenke til kommentar
to88he Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 400D har vel liten salgsverdi i det hele tatt. Som andre nevner kan rundt 1500 kroner være en grei pris. Hvis i det hele tatt noen er villig til å kjøpe kameraet da. Bruksverdien vil være større enn salgsverdien på dette kameraet. Hvorfor ikke spare på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå