Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han er helt elendig til å kysse!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Si det som det er. Jeg hater at folk skal å rundt grøten lenge før de kommer til poenget. Det er lett å gjennomskue når noen egentlig er ute etter å få vite noe eller vil be om noe. Du vil bare gjøre ham usikker med hint. Da vil han på sikt tenke "hva har jeg gjort feil nå?" hver gang du sier noe som kan virke som hinting. Han bør tåle at du er direkte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

thnx alle sammen. Pleier alltid å si rett ut at jeg har lyst på sex med han siden jeg ikke er noe særlig fan av hinting, så dette bør ikke bli det store problemet heller, å si sånn det er, bare med en litt varm måte, og deretter vise han hvordan jeg liker det mens jeg tar styringen.:)

og dere gutter er vel heller ikke mest kjent for å være noen tankelesere eller å forstå hinting, hehe :)

Lenke til kommentar

Syns det var veldig bra sagt tilbake jeg, og regner med at han spøkte akkurat slik du gjorde.

on topic:

Jeg hater hinting og har alltid sagt til kjærestene mine at dem skal være direkte og ærlige. Uansett hva, dermed kan jeg skylde meg sjøl hvis jeg blir sur/såret.

Jeg tror de fleste gutter ser det slik(Ikke skyt meg hvis jeg tar feil), men si det direkte til han. Bare husk at du må virke som du bare vil hans/deres beste og ikke at du sier det fordi du skal være ekkel mot han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...