Jo Are Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hei Da min iphone synger på siste verset trenger jeg ny telefon. I løpet av de snart 2 årene jeg har hatt iphone har jeg lært at jeg har behov for en telefon som tåler en støyt og gjerne også litt fukt, da jeg har med meg telefonen overalt, å det kan være ganske tøffe plasser til tider Har for eksempel mistet min nåværende telefon i dusjkabinettet et dusin ganger da jeg bruker å henge buksen til tørk over det, selvfølgelig uten å sjekke lommene først, pang sier det da. Uansett, så nå skal jeg kjøpe en mobil som tåler litt. Har også funnet ut at jeg ikke behøver all slags funksjoner på den, sms og ringing tror jeg muligens holder, da jeg skal skaffe meg separat mp3 spiller. Har heller ikke bruk for trykkskjerm. Prisen bør ikke overstige 1500 kr uten abonnement. Så kort og godt kan man si det slik at jeg har bruk for en billig og robust mobil jeg kan ring og sende sms med. Takker for eventuel hjelp Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Nokia 1616 Så kan du kjøpe to eller tre. Har selv en 1208 og er storfornøyd. Disse tåler mye juling og er med overalt på jobb mens HTCn får ligge i bilen. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Nokia 1616 Så kan du kjøpe to eller tre. Har selv en 1208 og er storfornøyd. Disse tåler mye juling og er med overalt på jobb mens HTCn får ligge i bilen. Takk for en bra forslag Men jeg kom plutselig på at jeg mer eller mindre har behov for en mobil med lommelykt, trenger selvfølgelig ikke å være all verden men slik at man ser hvor nøkkelhullet er hen. Er det mulig uten å dra prisen opp så alt for meget? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Både 1208 & 1616 har lommelykt. 1616 har og radio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå