Gå til innhold

Trådløstnettverk kobler seg i fra når maskinen ikke brukes


Anbefalte innlegg

Hei.Har akkurat gått over fra kabel til trådløst nettverk,men nå har det oppstått et lite problem.Når maskinen ikke brukes,så kobler det trådløse nettverket ut.Det er jo litt upraktisk.Den tilstanden jeg snakker om er når skjermen blir svart etter at den har stått på skjermsparer en stund.Er det det som kalles dvale kanskje?Det var uansett ikke noe problem når jeg brukte kabel.Det er snakk om stasjonær maskinen med en D-Link DWA-160.Bruker tven som monitor hvis det har noe betydning.

På forhånd tusen takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk strømsparerinnstillingene. Jeg regner med at det ikke er det trådløse nettverket, men det trådløse nettverkskortet som slår seg av? Fungerer det trådløse nettverket for andre enheter?

Hvor sjekker jeg strømspareinnstillingene?Det er nettverkskortet som skrur seg av ja.Det er bare en slik usb sak.Det er 3 pcer og ps3 på samme nettverk.

Lenke til kommentar

Sjekk strømsparerinnstillingene. Jeg regner med at det ikke er det trådløse nettverket, men det trådløse nettverkskortet som slår seg av? Fungerer det trådløse nettverket for andre enheter?

Hvor sjekker jeg strømspareinnstillingene?Det er nettverkskortet som skrur seg av ja.Det er bare en slik usb sak.Det er 3 pcer og ps3 på samme nettverk.

Jeg fant strømspareinnstillingene.Kan det ha noen praktisk betydning,og sette den på "aldri sette i dvalemodus"?

Lenke til kommentar

Sjekk strømsparerinnstillingene. Jeg regner med at det ikke er det trådløse nettverket, men det trådløse nettverkskortet som slår seg av? Fungerer det trådløse nettverket for andre enheter?

Hvor sjekker jeg strømspareinnstillingene?Det er nettverkskortet som skrur seg av ja.Det er bare en slik usb sak.Det er 3 pcer og ps3 på samme nettverk.

Jeg fant strømspareinnstillingene.Kan det ha noen praktisk betydning,og sette den på "aldri sette i dvalemodus"?

 

Med mindre du har for vane å glemme å slå av maskinen, så er ikke dvalemodus så nyttig på en stasjonær maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...