Gå til innhold

har partisjonert skal rezise C: men det går ikke.

wil

Anbefalte innlegg

har akkurat fiksa 120 GB harddisken som jeg snakket om i forje post. det gikk veldig greit egentlig så nå er det meste på plass bortsett fra en ting, han som jeg hjalp har en 20 GB harddisk fra før som han seff skal bruke, 20 GB harddisken har 2 partisjoner å det er der problemet ligger, han vil rezise sin C: partisjon fra 4 GB til 10 å den plassen skal bli tatt fra D: jeg prøver å rezise partisjon C: å restarter maskina, men da kommer det error midt i prosessen. å når jeg trykker enter som det står at jeg skal gjøre så kommer den inni windows, men plassen på hverken C: eller D: har forandret seg. tror det ligger en bug i PM for ingenting funker noe særlig bra. min tanke var at hvis jeg hadde fått formatert C: og D: partisjonen også så hardde det ikke vært noe prob for da hadde alt fiksa seg selv, men det for jeg seff ikke lov til, han vil ha alt av spill å masse annet tull, ligger mye bug i både kontrollpanelet som han ikke for sletta å greier. å da kommer vi til mitt andre spørsmål

Spørsmål 2. dette gjelder den samme maskina, siden at han har så mye på C: og D: som han ikke vil slette, så tenkte jeg på: hva om jeg flytta alt av spill filer som er installert på disken over på en annen partisjon, så formatert C: og D: også lagt det over på de gamle partisjonen igjen. vil dette funke bra, eller vil det bli mye krøll?

Håper på mange svar. det haster litt akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...