LysDiode Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Hei. Har Android 1.5 på min Samsung Galaxy Spica i5700, og ønsker å oppdatere til en nyere versjon. I Samsung PC Studio er det en knapp for å oppdatere fastvareprogrammet (OS) på telefonen, men når jeg klikker der, blir jeg bedt om å velge hvilken telefon jeg skal oppdatere. Kan ikke velge noen. Uploaded with ImageShack.us Noen forslag? Edit: La ved bilde. Endret 29. desember 2010 av LysDiode Lenke til kommentar
hdaniels Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Prøvd følgende: Innstillinger - Applikasjoner - Utvikling - USB-feilsøking (denne skal være huket av). Endret 29. desember 2010 av hdaniels Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Takk, da gikk det med en gang. Eller, får iallefall koblet til mobilen og valgt den. Problemet nå er at PC Studio ikke får koblet til serveren. Det står at nettverket er skrudd av. Forslag her? Edit: Nå fungerer det, var nok en midlertidig tilkoblingsfeil. Endret 29. desember 2010 av LysDiode Lenke til kommentar
simentp Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg sliter med at når jeg skal oppdatere så kommer det: Oppdatering ikke nødvendig Har Android 1.5 btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå