kvito Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Håper dette er plassert riktig. Jeg har en Iomega som jeg ikke kan lagre filer på. Jeg kan kopiere over filer og det fungerer som det skal. Problemet er at hvis jeg for eksempel åpner et dokument på harddisken, og gjør en endring og skal lagre kommer det opp: kan ikke lagre eller opprette filen. kontorller at disken ikke er full, skrivebskyttet eller skadet. Jeg har prøvd å ta på skrivebeskyttelse på filen og så fjerne det igjen, men det funker ikke. Ingen av filene jeg har er det skrivebeskyttelse på. Samme problem oppstår også når jeg prøver å lagre for eksempel et nytt dokument rett på disken. Jeg har Windows Vista Home Premium som opreativsystem. Harddisken er formatert i NTFS. Håper noen kan hjelpe med dette Endret 29. desember 2010 av kvito Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kanskje disken faktisk ER full. Har du sjekket hvor mye ledig plass du har? Lenke til kommentar
kvito Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Kanskje disken faktisk ER full. Har du sjekket hvor mye ledig plass du har? Den er ikke full. Bare brukt 200giga av 500giga. Så det er ikke problemet. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Prøvd å formattere den på nytt? Sjekka at det ikke er en liten knapp på disken et sted hvor det står "write protection" eller noe i den dur? Lenke til kommentar
kvito Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Prøvd å formattere den på nytt? Sjekka at det ikke er en liten knapp på disken et sted hvor det står "write protection" eller noe i den dur? Det vra ikke noe bryter, men det funka å formatere den på nytt. Tok 7timer, men det funker nå. Takk! Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ser at du fikk det til å fungere med en reformattering, men hvis det låser seg igjen (for deg eller noen andre) så er dette en guide som funka for meg da jeg hadde et lignende problem for litt sia. I hvertfall mye kjappere enn formatering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå